خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/23 - 17:28
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
قنبری خبر داد؛

تدوین برنامه‌های سال 90 کمیته‌های تخصصی فراکسیون خط امام(ره)

سخنگوی فراکسیون خط امام مجلس شورای اسلامی از قرائت گزارش اجمالی کمیته‌های تخصصی فراکسیون خط امام در جلسه امروز- دوشنبه 23 اسفند- این فراکسیون خبر داد.


"داریوش قنبری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، گفت: اعضای فراکسیون خط امام در جلسه امروز - دوشنبه- به تدوین برنامه‌های سال آینده کمیته‌های تخصصی این فراکسیون پرداختند.



نماینده مردم ایلام، ایوان، مهران، شیروان و چرداول در توضیح گزارش کمیته‌های تخصصی فراکسیون خط امام، تصریح کرد: اعضای کمیته‌ها در جلسه امروز گزارشی اجمالی از فعالیت‌های خود را ارائه کردند و مقرر شد، این گزارش به صورت تفصیلی بعد از تعطیلات نوروزی، از سوی اعضای کمیته‌های فراکسیون خط امام، قرائت شوند.



سخنگوی فراکسیون خط امام(ره) افزود: در ارتباط با فعالیت‌های مهم این فراکسیون از جمله بررسی لایحه بودجه90، تصمیم‌گیری اعضای فراکسیون خط امام، منوط به نظر کمیته‌های تخصصی این فراکسیون است.



قنبری در پایان به کمیته‌های فراکسیون اقلیت اشاره کرد و گفت: کمیته‌های اقتصادی، فرهنگی- اجتماعی، طرح و برنامه، اطلاع رسانی، سیاسی و زیربنایی، کمیته‌های تخصصی هستند که براساس اصل تخصص محوری به فعالیت می‌پردازند.



براساس اعلام قبلی، مقرر شده بود که گزارش کمیته اقتصادی در خصوص لایحه بودجه 90 در جلسه امروز- دوشنبه23 اسفند- در فراکسیون خط امام قرائت شود، اما به دلیل آنکه بودجه 90 در سال آینده مورد بررسی قرار خواهد گرفت، بیان این گزارش نیز به سال آینده موکول شد.

  • کد خبر : 40986
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار