خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/08/19 - 14:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

تابش:فراکسیون‌اقلیت‌صلاحیت وزرای پیشنهادی‌را بررسی می‌کند

**رییس فراکسیون خط امام(ره) از برگزاری نشست این فراکسیون در خصوص بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی ، شکایت افراد بازداشت شده و مسایل زندانیان آزاد شده حوادث اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، "محمد رضا تابش" در گفتگو با خبرنگاران پارلمانی اظهار داشت: جلسه امروز فراکسیون اقلیت مجلس در خصوص قضایای مرتبط با بازداشت شدگان حوادث پس از انتخابات، 13 آبان و نیز مسایل مربوط به آن دسته از زندانیانی که هم اکنون آزاد شده‌اند خواهد بود.

وی در ادامه افزود: فراکسیون خط امام فرایندی مسایل افراد بازداشت شده (زندانیان) نحوه پرونده سازی، تهدید‌ها، تطمیع‌ها و فشارهای وارده به آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

تابش یادآور شد: در جلسه‌ای که با ریاست محترم مجلس شورای اسلامی داشتیم موضوع مرتبط با زندانیان را مطرح کردم و قصد دارم همین مسایل را با آیت الله آملی لاریجانی رییس قوه قضائیه نیز درمیان گذارم .

رییس فراکسیون اقلیت مجلس از اقدام قوه قضائیه در خصوص تسریع در آزادی زندانیان حوادث اخیر تشکر کرد و افزود: امیدواریم قوه قضائیه بازنگری‌هایی نسبت به احکام سنگینی که نسبت به بازداشت شدگان داشتند اعمال نمایند.

وی در ادامه یادآور شد: براساس حقوق شهروندی باید نسبت به آن دسته از افرادی که در کیفر خواست آنها از صداو سیما به پخش شده،‌ به موازات دادگاه‌شان هم علنی برگزار شود.

نماینده مردم اردکان در مجلس در خصوص متهمان پرونده کهریزک گفت: چگونه می‌شود برای دانشجویان یک آدم رهگذر احکامی صادر شود اما برای متهمان پرونده کهریزک که مقام معظم رهبری هم تاکید موکدی در خصوص آن فرمودند بایستی با تعلل صورت گیرد.

وی هر نوع اهمال کاری اعم از تعهد در خصوص پرونده کهریزک را بد سلیقگی دانست.

  • کد خبر : 11912
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار