خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/10 - 13:39
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

بیانیه فراکسیون انقلاب اسلامی به مردم مصر

**فراکسیون انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای به مناسبت جنبش اسلامی مردم مصر اعلام کرد: ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از حرکت الهی و اسلامی شما اعلام می‌داریم.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، متن این بیانیه، که به امضای رییس فراکسیون رسیده، به شرح زیر است:

مردم مسلمان مصر

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از حرکت الهی و اسلامی شما اعلام می‌داریم.

ما به عنوان صاحبان تجربه‌ انقلاب اسلامی نکاتی چند را به شما یادآوری می‌کنیم.

۱- مطمئن باشید که خداوند قادر ملتی را که برای او قیام کرده است به پیروزی خواهد رساند. نه آمریکای قدرتمند و نه غرب فریبکار و نه حسنی مبارک مستبد هرگز قادر نیستند انقلاب شما رابه شکست بکشانند چه اینکه خداوند اراده کرده است مستضعفان را به قدرت برساند.

" و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی‌الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین"

همانطوری که خداوند موسی را با عصایی بر فرعون صاحب ارتش پیروز کرد، خداوند شما را نیز به ابرقدرتها و فرعون مصر پیروز خواهد کرد.

۲- مصر همواره سرزمین مسلمانان و متعلق به اسلام بوده است. مصر منشاء اندیشه‌های بازگشت به اسلام راستین و الهام بخش جهان اسلام بوده است و اکنون نیز از مردم مصر انتظار می‌رود تنها بر محور اسلام حرکت کنند و انقلاب خود را مبنای آن تنظیم نمایند. با انتخاب رهبران مذهبی و شعارهای اسلامی سمت و سوی حرکت خود را مشخص نمایند. مردم مصر تجربه‌ی سنگین چپ گرایی و راست گرایی دولتها را دیده‌اند و اکنون نوبت حرکت به سوی صراط مستقیم‌الله است.

۳- ممکن است رژیم حسنی مبارک با تاکتیک، عقب نشینی‌هایی را در مقابل شما آغاز کند و امتیازاتی بدهد، شما مردم مسلمان باید هشیاری خود را حفظ کنید و هرگز با به دست آوردن پیروزهایی مقطعی، از اهداف بزرگ یعنی سرنگونی حکومت دیکتاتوری و برقراری حکومتی بر مبنای ارزشهای اسلامی دست برندارید.

۴- تلاش کنید با ارتش درگیر نشوید، ارتش از نیروهای مردمی و از فرزندان شما هستند. سعی نمایید با آگاهی بخشی و محبت آنان را به بازگشت به دامان امت اسلامی فراخوانید. فراموش نکنید مردان بزرگی چون خالد اسلامبولی از دل همین ارتش روییده‌اند.

۵- با شعارهای اسلامی در شب و روز در خیابانها، مدارس و مساجد اقتدار رژیم حسنی مبارک را در هم بریزید که این وعده الهی است که :

" یا ایهاالذین امنو ان تنصروالله ینصر کم و یثبت اقدامکم"

فراکسیون انقلاب اسلامی
روح الله حسینیان
دهم بهمن ماه ۱۳۸۹

  • کد خبر : 36877
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار