خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/11/21 - 17:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

بیانیه فراکسیون اصولگرایان مجلس به مناسبت 22 بهمن

**فراکسیون اصولگرایان مجلس به مناسبت سالروز ژیروزی انقلاب اسلامی بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، متن این بیانیه بدین شرح است:

22 بهمن یادآور اتفاقی بزرگ و شگرف در عرصه پهناور میهن اسلامی و به رهبری بزرگ‎مردی است که به عنوان رهبر کبیر و بنیانگذار جمهوری اسلامی، برگی به اوراق تاریخ به عنوان ماندنی‌ترین و اثرگذارترین اتفاق در عرصه دین افزود.

انقلاب اسلامی ایران به عنوان پدید آورنده «الگوی حکومت دینی» از ابتدای پیروزی خود تاکنون از سوی لیبرال دموکراسی و دنیای لائیک، به‎انحای مختلف مورد هجمه و فشار و تعدی قرار داشته است. آمریکا و اروپای غربی و ابرقدرت فروپاشیده شده شوروی سابق و اقمار آنان، ابتدا وارد عرصه جنگ سخت شدند و در نهایت 8 سال دفاع مقدس را موجب گردیدند و درس‌های لازم را در این عرصه از جان‌ بر کفان عرصه 8 سال دفاع مقدس، از ما گرفتند و از طرح کودتا و عرصه‌ای دیگر هم مضایقه نکردند.

پس از ناکامی و درماندگی از شیوه‌های نابخردانه پیشین، عرصه جنگ نرم‌ را انتخاب و در دستور کار قرار دادند. فتنه سال 88 یکی از برجسته‌ترین نمادهای جنگ نرم به میدان آمد و موجبی برای پدید آمدن ریزش‌‌ها و رویش‌های جدید گشت، رهنمودهای مدبرانه مقام معظم رهبری و بصیرت عمیق مردم در 9 دی به غائله بزرگ پایان داد و امسال 22 بهمن بستری است برای ادامه شیوه عملی که مردم شریف و انقلابی و ولایت‌مدار که در 9 دی‌ماه آغاز کردند؛ حضور میلیونی مردم شریف مطابق آنچه در 9 دی‎ماه 88 انجام دادند و به‎ویژه در شرایط جدید منطقه‌ای و تزلزلی که در حکومت‌های متزلزل منطقه خاورمیانه پدید آمده است، از برجستگی‌های ویژه‌ای برخوردار است.

ملت سترگ و ستودنی ایران اسلامی در 22 بهمن امسال در دفاع از ارزش‌های خلق شده توسط شهدا و امام شهدا به میدان خواهد آمد و پیروزی قریب‌الوقوع امت بزرگ اسلامی را بر حکومت‌های فاسد، وابسته و دیکتاتور به جشن خواهد نشست و فریاد آنها را همنوا خواهد شد.

  • کد خبر : 37727
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار