خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/12/27 - 15:04
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
هتک حرمت به مقدسات اسلامی مسجد‌الاقصی با همکاری آمریکا صورت می گیرد؛

بیانیه فراکسیون اصولگرایان درمحکومیت اقدام رژیم غاصب صهیونیستی

**اعضای فراکسیون اصولگرایان با انتشار بیانیه ای هتک حرمت اماکن اسلامی و ادامه شهرک‌سازی از سوی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند

جنایات جدید رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی در هتک حرمت به مقدسات اسلامی مسجد‌الاقصی بدون تردید نتیجه همکاری و هماهنگی استراتژیک آمریکا و این رژیم اشغالگر می‌باشد. 

 انهدام مساجد تاریخی و اسلامی و پروژه یهودی‌سازی بیت‌المقدس علاوه بر تجاوز به حقوق و تاریخ ملت مظلوم فلسطین اهانت و توهین به عالم اسلام بوده و اراده جمعی امت اسلامی را در مقابله قاطع با رژیم اشغالگر صهیونیستی و حامیان وی می‌طلبد.

 

بدون تردید ملت‌های مسلمان با الهام از آموزه‌های پیامبر اعظم صلی‌الله علیه و آله و سایر اولیاء گرامی دین حنیف و با هوشیاری و بصیرت حرکت‌های مشکوک در هدم آثار اسلامی توسط رژیم سفاک صهیونیستی سکوت‌ معنی‌دار برخی سران خائن و سازشکار را درجهان عرب با دقت رصد می‌نمایند. نظاره‌کنندگان روزافزون رژیم خون‌آشام صهیونیستی شریک بزرگ این اقدام غیرانسانی می‌باشند و در پیشگاه تاریخ و آزادی‌خواهان جهان محاکمه شده و جز ذلت و ننگ ابدی چیز دیگری عاید آنان نخواهد شد. امروزه یهودی‌سازی آثار اسلامی در قدس شریف و نابودی تدریجی آنان به‌ویژه مسجدالاقصی اولین قبله مسلمانان در راستای همین سیاست ننگین و بی‌شرمانه‌ی جنایتکاران صهیونیستی است.

 

ما نمایندگان اصولگرای مجلس شورای اسلامی از همه مجالس خصوصا دولت‌های اسلامی و عرب و مجامع بین‌المللی به‌ویژه یونسکو می‌خواهیم تا با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های دیپلماسی خود نسبت به این ترفند بی‌شرمانه تازه رژیم صهیونیستی، مسوولانه موضع‌گیری نموده و به هر وسیله ممکن جلوی شرارت‌های این رژیم را بگیرند.

 

ما معتقدیم آنهایی که تحت عنوان سازش، دست‌ در دست جنایتکاران صهیونیستی گذاشته و از کنار این مساله مهم عالم اسلام می‌گذرند، به این وسیله بر شرارت‌ها و تجاوزات این رژیم وحشی به حقوق اساسی و ملی فلسطین و آثار بزرگ اسلامی، مهر تایید زده‌اند. هرگز آنان نمایندگان واقعی امت اسلامی و مردم فلسطین نبوده و مسلمین آزادی‌خواه و عزت‌طلب از آنان بیزار بوده و چنانچه از این منش و روش بی‌شرمانه خود در خیانت به آرمان‌های اسلامی در فلسطین دست برندارند، ملت رشید فلسطین با انتفاضه عزت‌بخش خود پاسخ قاطع آنان را خواهند داد.

 

ما ضمن حمایت و تقدیر همه‌جانبه از مقاومت اسلامی در فلسطین و لبنان اعلام می‌داریم بدون تردید اولویت اول امروز جهان اسلام هم‌چنان آزادی سرزمین اسلامی فلسطین به‌ویژه قدس شریف از چنگال صهیونیست‌های اشغالگر می‌باشد و امروزه این نوید مسرت‌بخش بیش از هرزمان دیگری به واقعیت نزدیک‌تر شده است که وعده‌ی الهی نصرت و پیروزی مردم مسلمان در فلسطین و نابودی این غده سرطانی در آستانه‌ی تحقق قطعی قرار گرفته است.

 

برای تحقق این وعده‌ی الهی ما معتقدیم امروز بیش از هر زمان دیگر تمامی نیروهای در خط مقدم نبرد با رژیم صهیونیستی باید صفوف خود را منسجم‌ و متحد‌تر از گذشته نموده و از هرگونه اختلاف و دوگانگی که منجر به فتنه و تضعیف جبهه متحد مقاومت می‌شود، پرهیز نمایند.

 

مردم مظلوم و تحت ستم فلسطین باید بدانند که دولت و ملت انقلابی و مسلمانان ایران با بهره‌گیری از رهنمود‌های الهام‌بخش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و با استعانت از هدایت‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همواره حامی و پیشتیبان آنان بوده و با تمام توان و امکان خود برای کمک به تحقق آرمان قدس و رهایی ملت فلسطین از چنگال رژیم سفاک و وحشی صهیونیستی هیچ کوتاهی نخواهند نمود.

 

ما نمایندگان فراکسیون اصولگرای مجلس از رییس دستگاه دیپلماسی کشور به‌طور جد و قاطع می‌خواهیم با اقدام به موقع و شایسته توان دیپلماتیک خود را برای اقدام فوری و مناسب در مجامع بین‌المللی و در رابطه با سایر کشورها به‌کار گرفته و نسبت به شرارت اخیر رژیم صهیونیستی در هتک آثار مقدس اسلامی و توسعه‌ی شهرک‌سازی‌های صهیونیست‌نشین در محدوده‌ی مسجدالاقصی و قدس شریف را به عمل آورد.

 

ما نمایندگان از رییس مجلس شورای اسلامی و کمیسیون سیاست خارجی مجلس درخواست می‌کنیم ضمن تماس با اتحادیه‌های بین‌المجالس آسیایی و اسلامی، برای جلوگیری از هتک حرمت به مقدسات و آثار اسلامی در بیت‌المقدس و هم‌چنین توسعه شهرک‌سازی دراین محدوده اقدام لازم و هماهنگ و یکپارچه خود را به‌عمل آورد.

  • کد خبر : 14478
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار