خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/11/18 - 14:02
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

بیانیه فراکسیون اصولگرایان در مورد شرکت در 22 بهمن

**فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از مردم ایران دعوت نمود تا در راه پیمایی یوم اله 22 بهمن حضور یابند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت روز یکشنبه متن اطلاعیه فراکسیون اصولگرایان مجلس در خصوص 22 بهمن به این شرح قرائت شد:

بهمن یادآور انقلابی عظیم در صحنه سیاسی زمان بود که معادلات متعارف بین‌المللی را در دسته بندی قطب‌های قدرت به هم ریخت و پرچمدار عدالت اسلامی و دفاع از محرومان گردید، کاخ ستمگران را به لرزه انداخت و ندای اسلام ناب محمدی را در جهان به جریان درآورد. از ابتدا پاسخ « نه»‌به دیکتاتوری شرق و غرب داد تا مسلمانان نفس تازه‌ای بکشند و بر مبنای سنت الهی جایگاه خویش را دریابند.

بی‌شک رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و یاران او توانستند منظومه‌ای جدید از تفکر سیاسی را به ملت‌ها عرضه نمایند و ملت عظیم الشان ایران در این راه نقش پیشرو داشت و با همت بلند و ایثار جان جوانان خویش، این بنیان الهی را استوار نمود.

اینک بعد از 31 سال از حرکت توفنده انقلاب اسلامی، شاهد گام‌های بلند ملت ایران و ملت‌های ستم کشیده عالم هستیم، دیگر ژست‌های امپریالیستی آمریکا و سلطه طلبی غرب و شرق جایگاهی در بین ملت‌ها ندارد و تئوری‌های آشفته آمریکا در مانع تراشی برای انقلاب چنان در هم ریخته شده که تلاش امروز آنان جمع و جور کردن آبرومندانه سربازان خود در کشور گشایی‌های خیالی است.

با رهبری داهیانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و پایداری ملت بزرگ ایران، در دهه اخیر، که آمریکا مجددا خیز دروغین مدیریت جهانی را با سلطه‌گری نظامی برداشته بود تا دیکتاتوری جهانی جدید برپا کند، به مسلخ کشیده شد و رفتارهای سبعانه آنان در لبنان، عراق، فلسطین، افغانستان و موضوع هسته‌ای به بن‌بست رسید.هر‌چند آمریکا و هم‌پیمانان غربی آن، همچنان به دنبال سنگ اندازی در مسیر انقلاب اسلامی و ماجراجویی در منطقه هستند که نمونه آن را در محاصره ناجوانمردانه غزه، دخالت‌های فریبکارانه در مسایل سیاسی پس از انتخابات ایران و پیشنهادات عوام فریبانه در مسئله سوخت هسته‌ای ایران می‌توان یافت.

فراکسیون اصولگرایان مجلس با بهره‌گیری از تجربه‌ انقلابی ملت، مطمئن است دستاوردهای مهمی که ملت در مسیر انقلاب یافته است با طرح‌های کودکانه امریکا در موضوع هسته‌ای، تغییر نخواهد یافت و استقامت در این راه بود که ایرانیان را صاحب تکنولوژی هسته‌ای نمود و همین ویژگی بالندگی آینده ملت را در بر خواهد داشت و به آمریکا هشدار می‌دهد با سیاست‌های غلط گذشته به پرونده‌ی هسته‌ای ایران سرک نکشد که مبنای اصولی ملت در این پرونده رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

پس از انتخابات جدای از دغل کاری آمریکا و انگلیس و برخی کشورهای غربی، اشتباهات عده‌ای از افراد موثر در انتخابات هزینه‌هایی را بر ملت تحمیل نمود. اینک پس از گذشت نه ماه از موضوع انتخابات، به فضل الهی ملت همه ابعاد ماجرا را دریافته‌اند و دیگر مجالی برای ماجراجویان فراهم نیست، فراکسیون اصولگرایان مجلس به آقایان موسوی، کروبی اعلام می‌دارد پیام ملت را در نهم دیماه درک نموده و به ملت بپیوندید و با طرح موضوعات ناصواب فرصت برای شیطنت کشورهای سلطه گر فراهم نکنید. 22 بهمن آخرین زمان آزمون شماست که التزام خود را به قانون اساسی وراه امام نشان دهید.

فراکسیون اصولگرایان مجلس، عموم ملت بلند مقدار ایران را به راهپیمایی استوار 22 بهمن دعوت می‌نماید تا با حضور انقلابی خود، پاسخ محکم به فریب کاری آمریکا و انگلیس بدهند که آمریکا به تعبیر امام، شیطان اکبر است و با حرکت انقلابی همه ملت دچار فروریختگی می‌گردد.

اساس حرکت 22 بهمن امسال، مودت و برادری ملت با یکدیگر و قهر انقلابی نسبت به ماجراجویان و شیطنت‌ آمریکاست و با توکل بر خداوند و همدلی خود راه را بر ستم آنان ببندید که ”مکروا و مکرالله و الله خیرالماکرین .

  • کد خبر : 13719
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار