خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/05 - 13:20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
دلاور؛

بهبود وضعیت گمرک در دستور کار مجلس قرار دارد

عضو فراکسیون گمرک مجلس با اشاره به تلاش اعضای فراکسیون گمرک برای آشنایی نمایندگان با امور گمرکی و وضعیت گمرک‌های کشور، از حساسیت مجلس برای بهبود وضعیت گمرک کشور خبر داد.


"محمدعلی دلاور" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت با تاکید بر اینکه گمرک هر کشور ویترینی از ظرفیت‌ها و توانایی آن کشور است، گفت: تمام تلاش اعضای فراکسیون گمرک بر این است که گمرک ایران به عنوان نقطه‌ای که یک توریست و یا بازرگان از آن نقطه به ایران وارد می‌شود، بتواند یک ایران کوچک و با شکوه را برای او به نمایش بگذارد.



دلاور با تاکید بر اینکه گمرک ایران باید شکیل و شکوهمند باشد، تصریح کرد: اعضای فراکسیون گمرک با نظارت مستمر بر امور گمرک‌های ایران و حساسیت در قبال آنان بویژه در مورد جلوگیری از قاچاق، تلاش می‌کنند تا وضعیت گمرک ایران را ارتقا دهند.



نماینده مردم درگز همچنین افزود: آشنایی نمایندگان با مسائل گمرک‌های کشور از دیگر موضوعاتی است که اعضای فراکسیون گمرک همواره در دستور کار خود دارند.



فراکسیون گمرک از نمایندگان شهرهای دارای گمرک و همچنین نمایندگانی که به موضوع گمرک علاقمند هستند تشکیل شده است. رییس این فراکسیون سیدکاظم دلخوش و نایب رئیسان این فراکسیون سیدمحمد مهدی پورفاطمی و شهباز حسن پور هستند.



برخی دیگر از اعضای این فراکسیون عبارتند از :  مصطفی مطورزاده، احد خیری، صمد مرعشی، سیدعلی موسوی جرف محمدعلی دلاور عبدالحسین ناصری، غلامحسین مسعودی، ارسلان فتحی پور، حسن خسته بند، محمدمهدی شهریاری، سیدعلی موسوی مبارکه، غلامرضا اسداللهی و احمد جباری.

  • کد خبر : 38891
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار