خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/06/16 - 15:06
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
محمودی در تشریح نشست با قاضی‌زاده هاشمی:

بنیاد شهید صرفا نباید به عنوان یک نهاد حمایتی باشد

رئیس فراکسیون شاهد مجلس در تشریح نشست خود با رئیس جدید بنیاد شهید، گفت: تعامل دوجانبه‌ای میان فراکسیون شاهد مجلس با این نهاد شکل خواهد گرفت تا بنیاد شهید به جایگاه اصلی خود برسد و میان جامعه ایثارگری ایجاد رضایتمندی کند.

سمیه محمودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست ظهر امروز(سه شنبه، 16 شهریورماه) فراکسیون شاهد مجلس با سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی که قرار است به عنوان رئیس بنیاد شهید فعالیت خود را آغاز کند، گفت: در این جلسه موضوعاتی پیرامون بنیاد شهید مطرح و قاضی زاده هاشمی دیدگاه های خود را در این خصوص بیان کرد.



نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجایی که قاضی زاده هاشمی سابقه حضور در بنیاد شهید و نمایندگی مجلس را در کارنامه خود دارد و با توجه به برنامه های وی، به این جمع بندی رسیدیم که در فراکسیون به صورت تمام قد از وی حمایت کنیم و در آینده نیز تعامل دوجانبه ای میان فراکسیون شاهد مجلس و بنیاد شهید ایجاد خواهد شد تا مسائل حوزه ایثارگری را برطرف کنیم.



وی در ادامه با اشاره به تأکید قاضی زاده هاشمی بر موضوع ساختار بنیاد شهید و اصلاح آن، یادآور شد: امیدواریم این بنیاد با برنامه‌های رئیس جدید آن بتواند به جایگاهی که حضرت امام(ره) به عنوان بنیانگذار برای این بنیاد در نظر داشتند و همچنین جایگاهی که رهبری معظم انقلاب برای آن در اسناد بالادستی در نظر گرفتند، برسد.



محمودی ضمن تشکر از خدمات اوحدی در مدت زمان کمی که مدیریت این بنیاد را برعهده داشت و توانست بخشی از مشکلات ایثارگران را برطرف کرده و ایجاد رضایت کند، ابراز داشت: بنیاد شهید نباید صرفا به عنوان یک نهاد حمایتی باشد که البته در این حوزه نیز آن چنان که باید نتوانسته قشر خود را تحت پوشش دهد.



رئیس فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بنیاد شهید باید به جایگاه واقعی خود به عنوان یکی از ارکان انقلاب اسلامی برسد./



پایان پیام

  • کد خبر : 326606
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار