خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/09/02 - 12:17
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
بیانیه فراکسیون اصولگرایان مجلس به مناسبت هفته بسیج

بسیج چشمه فیاض انقلاب اسلامی است

**فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش خانه ملت، متن بیانیه فراکسیون اصولگرایان به این شرح است:

آنگاه که سروش وحی در گوش پیامبر خاتم (ص) ندای «یا ایها الرسول بلغ ما انزل الیک من ربک» سر داد، رسول حق که بار گران هدایت امت را به دوش می‌کشید و نگران آینده آنان پس از خود بود، شکر خدای مهربان را به جای آورد و دست علی بن ابیطالب(ع) را در میان خیل عظیم حج‌گزار بالا برد و فرمود: «من کنت مولاه فهذا علی مولاه».

پس از آن رسول خدا (ص) فرمود: نگاه به علی عبادت است، یاد علی عبادت است و خداوند ایمان هیچ بنده‌ای را نمی‌پذیرد جز به لایت او و بیزاری از دشمنان او؛ پس خدای متعال فرمود «الیوم الکملت لکم دینکم و اتمنت علیکم نعمتی» و دین خدا کامل و نعمتش تمام شد.

امروز نیز نمایه‌ای از واقعه غدیر بر ایران اسلامی حاکمیت یافته و نگین درخشان نام "علی" به تارک آن می‌درخشد. باید که این وجه مشترک دیروز و امروز را به فال نیک بگیریم و بر خود ببالیم و سر بر آستان عرش بساییم و دست به سینه به احترام تداوم ولایت تا به امروز، راست قامت و سروگونه شادی سبزمان را که تا خورشید امتداد یافته به پیشگاه ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و ولایت‌مداران تبریک بگوییم.

اما بسیج که با فرمان معمار کبیر انقلاب تشکیل و یادگار همیشه جاوید آن پیر فرزانه برای همه نسل‌‌های آینده شد، چنان عطر و بوی دلدادگی به نظام اسلامی و انقلاب را در فضای ایران قهرمان پراکنده و آن چنان رایحه انس و حدیث محبت به ولایت را در فضای میهن اسلامی منتشر کرده که دوستان را مفتخر و بدخواهان و معاندان را انگشت به دهان نموده است.

بسیج که در روزگار جنگ و مقاومت چون بنیان مرصوص مقابل توپ، تانک، گلوله و حملات شیمیایی صدام و استکبار جهانی جانانه مقاومت کرد، امروز نیز در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن و فتنه‌های مختلف، پیشقراول و پیشتاز و در جبهه سازندگی سرفراز است و هر روز قله‌ای از توفیقات علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی را فتح نموده و پرچم افتخار نظام اسلامی را در آن به اهتزاز در می‌آورد.

بسیج چشمه فیاض انقلاب اسلامی و پدیده‌ای بی‌بدیل در تاریخ معاصر است و بسیجیان ولی نعمتان و قهرمانان بی ادعا ایران سرافرازاند و بر ماست که این نعمت الهی را مغتنم بدانیم و خدمت بی‌منت به آنان را وجهه همت قرار دهیم.

  • کد خبر : 32062
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار