خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/08/29 - 17:22
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
باهنر به عنوان سخنگو فراکسیون اصولگرایان ابقا شد

برگزاری جلسات هیات رییسه هر 2 هفته یکبار

**سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح جزییات نخستین جلسه فراکسیون متبوعش، از برگزاری جلسه‌ها این فراکسیون در هر 2 هفته یکبار خبر داد.

"محمدرضا باهنر" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به نخستین جلسه‌ فراکسیون اصولگریان بعد از انتحابات هیات رییسه آن، اظهار کرد: در نخستین جلسه هیات رییسه مقرر شد که جلسات این هیات هر 2 هفته یکبار برگزار شود و تناوب جلسه‌های شورای مرکزی نیز بر عهده خود شورا است که پس از مشورت به نتیجه برسند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، با بیان این مطلب که ممکن است جلسه‌های شورای مرکزی کمی تاخیر داشته باشد، گفت: به دلیل پر بودن زمان مجلس برای بررسی برنامه پنجم توسعه که حدود 2 هفته زمان می‌برد؛ نخستین جلسه شورای مرکزی به بعد از رسیدگی به برنامه پنجم موکول شد.

وی تاکید کرد: مسئولیت سایت فراکسیون اصولگرایان نیز که فعالیت کمی داشت مانند سابق بر عهده آقای نقوی حسینی گذاشته شد که ایشان فعالانه کار سایت را پیگیری کنند.

باهنر همچنین به بیانیه‌های فراکسیون متبوعش اشاره کرد و افزود: مسئولیت بیانیه‌های ضروری که فراکسیون قرار است صادر کند، مانند گذشته بر عهده آقای دلخوش است؛ اما مقرر شد در یک جلسه با شرکت آقایان دلخوش، کوثری، کریمی، اسماعیلی و نقوی حسینی جلسه‌های هفتگی را با موضوع ضرورت انتشار بیانیه‌ها، بررسی آنها  و تهیه متن بیانیه‌ها برگزار کنند.

وی ادامه داد: اگر قرار شد بیانیه‌ای صادر شود، پس از کنترل و ملاحظه رییس و یا نواب رییس فراکسیون بیانیه منتشر می‌شود.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس، با تاکید براینکه بسیاری از اعضا خواستار فعالیت بیشتری در فراکسیون هستند، گفت: تشکیل کمیته‌های تخصصی سیاسی، اجتماعی- فرهنگی و اقتصادی یکی از راه‌های فعالیت بیشتر اعضا در فراکسیون است؛ اما اینکه چه کارهایی فراتر از کار کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های تخصصی مجلس، در کمیته‌های می‌خواهند انجام دهند، نیاز به بررسی و مشورت بیشتر دارد که قرار است طرحی را در این رابطه آماده و در شورای مرکزی مطرح کنیم و بر اساس آن تصمیم بگیریم.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس، به جلسه‌های مجامع عمومی فراکسیون اصولگرایان اشاره کرد و افزود: جلسه‌های این مجامع به صورت متناوب معمولی هر سه ماه یکبار تشکیل می‌شود؛ اما طبیعی است که اگر مسئله مهمی اتفاق بیفتد و ضرورت داشته باشد، با تصویب هیات رییسه و یا شورای مرکزی فراکسیون می‌توانیم جلسه‌های مجامع عمومی را هم داشته باشیم.   

  • کد خبر : 31831
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار