خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/04 - 18:43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در جلسه فراکسیون دانشگاهیان با پورمحمدی مطرح شد؛

بررسی پدیده خرید و فروش مدارک‌های دانشگاهی و ضرورت نظارت بر کار مدیران

نایب رییس فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی،‌ از بررسی نحوه پیگیری و برخورد با قاچاق، خرید و فروش مدرک‌های دانشگاهی و ضرورت نظارت بر کار مدیران در نشست مشترک اعضای این فراکسیون با رییس سازمان بازرسی کل کشور خبر داد.


"سعدالله نصیری‌قیداری" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir)، با اشاره به جلسه امروز فراکسیون دانشگاهیان که با حضور "مصطفی پورمحمدی" رییس سازمان بازرسی برگزار شد، ضمن مثبت ارزیابی کردن این نشست، خاطرنشان ساخت: بیشتر نمایندگان بر این موضوع اتفاق نظر دارند که در طول مدیریت سه ساله آقای پورمحمدی بر سازمان بازرسی کل کشور این سازمان با اقتدار اداره شده و عملکرد بهتری داشته است.



نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با بیان اینکه در این جلسه سوال‌های زیادی از سوی نمایندگان مطرح شد که آقای پورمحمدی به آنها پاسخ داد، گفت: بحث قاچاق و خرید و فروش مدارک دانشگاهی و نحوه پیگیری و برخوردبا این پدیده ونظارت بر پایان‌نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد ازمهمترین مباحثی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.



وی در ادامه اظهار کرد: همچنین برخی از نمایندگان به برخی از احکام صادر شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور اعتراض‌هایی داشتند که قرار شد سازمان در رابطه با این موارد تجدیدنظر کند.



نصیری قیداری لزوم نظارت صحیح بر کار مدیران را از دیگر موضوعات مورد بحث در نشست مشترک اعضای فراکسیون دانشگاهیان با رییس سازمان بازرسی عنوان کرد و یادآور شد: در این جلسه عنوان شد که ما همیشه برکارهایی که انجام می‌شود نظارت داریم اما نظارتی بر کارهای صورت نگرفته، انجام نمی‌شود؛ به ویژه در رابطه با کار مدیران که عدم نظارت در کارشان باعث می شود که آنها عملاً کارمفیدی انجام ندهند.

  • کد خبر : 54992
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار