خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/03/18 - 16:13
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
رییس فراکسیون حج و زیارت خبر داد:

بررسی علت افزایش هزینه حج عمره در جلسه فراکسیون حج و زیارت

رییس فراکسیون حج و زیارت از احتمال برگزاری جلسه هیئت رئیسه این فراکسیون در روز سه‌شنبه هفته جاری خبر داد و خاطر نشان ساخت: در این جلسه علت افزایش هزینه سفر عمره مفرده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.


"حسن ملک محمدی" در گفت‌وگو با  خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، درباره جلسه آتی فراکسیون حج و زیارت، گفت: هیئت رییسه فراکسیون حج و زیارت به احتمال زیاد در روز سه‌شنبه هفته جاری تشکیل جلسه می‌دهد و آقای لیالی، رییس سازمان حج و زیارت نیز به جلسه دعوت شده است.



نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: محوریت جلسه آتی فراکسیون، بررسی گزارش اخیر هیئت اعزامی مجلس به عتبات عالیات و بررسی مشکلات زائران و نیز علت افزایش هزینه سفر عمره مفرده خواهد بود و اهداف اعلام شده فراکسیون نیز جزو دستور کار قرار خواهد گرفت.



وی درباره دیدار فراکسیون حج و زیارت با مسوولان بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت توضیح داد: ما از تمایل فراکسیون برای دیدار با مسوول بعثه مقام معظم رهبری گفتیم و خودشان نیز اعلام آمادگی کرده بودند؛ اما به دلیل کثرت مشاغل و گرفتاری و همچنین مشغول بودن نمایندگان در مجلس، این دیدار میسر نشد و به زمان دیگری موکول گشت که احتمالا پس از بازگشت نمایندگان از حوزه انتخابیه خواهد بود.



عضو کمیسیون فرهنگی با اشاره به اینکه قرار است مسوول بعثه مقام معظم رهبری تاریخی را برای حضور در فراکسیون حج و زیارت اعلام کنند، اظهار کرد: ما جلسات خود را خواهیم داشت و فراکسیون با استقلال، اختیار و اقتدار برگزار می شود زیرا فراکسیون‌های مجلس قائم به شخص یا فرد و مسوول خاصی نیست و بر اساس آیین‌نامه داخلی مجلس و در چارچوب توافقات و برنامه‌های مورد نظر خودشان برگزار می‌شود.



دبیر فراکسیون غدیر همچنین از احتمال برگزاری جلسه مشترک تمامی اعضای فراکسیون حج و زیارت و اعضای فراکسیون غدیر در صحن مجلس خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه اکثریت نمایندگان از اعضای فراکسیون حج و زیارت یا غدیر یا هردو هستند، احتمال دارد جلسه مشترک فراکسیون حج و زیارت و غدیر با هم برگزار شود.

  • کد خبر : 50394
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار