خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/11 - 13:42
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
جلالیان خبر داد؛

بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی در نشست فراکسیون متخصصین

سخنگوی فراکسیون متخصصین مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در شورای مرکزی این فراکسیون بررسی شد،،گفت: فراکسیون متخصصین با هر 4 وزیر پیشنهادی دولت موافق است.


"عسگرجلالیان" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت در فراکسیون متخصصین مجلس خبرداد و گفت:  صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی دولت در نشست شورای مرکزی این فراکسیون مورد بررسی قرار گرفت. 



نماینده مردم دیر، کنگان و جم با اعلام اینکه فراکسیون با هر 4 وزیر پیشنهادی دولت موافقت دارد، افزود: با بررسی جامع برنامه‌های 4 وزیربه این جمع‌بندی رسیدیم که وزرای پیشنهادی می‌توانند رای اعتماد مناسبی را از مجلس کسب کنند. 



سخنگوی فراکسیون متخصصین با اعلام حمایت ویژه از وزیر پیشنهادی نفت،  تصریح کرد: از بین وزرای معرفی شده، "رستم قاسمی" به دلیل توان و شناختی که از حوزه نفت دارد، می تواند برای این وزارتخانه موفقیت خوبی را رقم بزند.



"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور در تاریخ ۵مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"، ‌"رستم قاسمی"، ‌ "محمد عباسی" و"مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی، ‌ نفت، ‌ وزرش و امورجوانان و صنعت، ‌ معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از اعلام وصول نامه معرفی ۴وزیر پیشنهادی در چهارشنبه گذشته از برگزاری جلسه رای اعتماد به این وزیران پیشنهادی در روز چهارشنبه -۱۲مردادماه - خبر داد.

  • کد خبر : 55585
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار