خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/09 - 13:45
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
سنایی خبر داد؛

بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی در جلسه سه‌شنبه فراکسیون اقتدار ملی

رییس فراکسیون اقتدارملی مجلس شورای اسلامی از بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی دولت در جلسه روز سه‌شنبه این فراکسیون با حضور وزیران پیشنهادی خبر داد.


" مهدی سنایی" درگفت وگو با خبرنگار خانه ملت(www.icana.ir)، از بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی دولت در جلسه روزسه شنبه فراکسیون اقتدارملی خبر داد و گفت: فراکسیون اقتدارملی مجلس روزسه شنبه و با حضور وزرای پیشنهادی، صلاحیت آنها را بررسی می‌کند. 



نماینده مردم نهاوند درمجلس شورای اسلامی با اعلام این خبر که این جلسه صبح روز سه‌شنبه برگزار می‌شود، افزود: تجربه، تخصص و توانمندی معیار بررسی صلاحیت وزرا خواهد بود. 



رییس فراکسیون اقتدارملی  مجلس تصریح کرد: ابهامات و سوالاتی که در ذهن نمایندگان عضو این فراکسیون است در این جلسه مطرح و بعد از رفع ابهامات تصمیم نهایی در مورد صلاحیت وزرا اعلام می‌شود.  



"محمود احمدی‌نژاد" رئیس جمهور در تاریخ ۵ مردادماه "عبدالرضا شیخ الاسلام"،‌ "رستم قاسمی"،‌ "محمد عباسی" و "مهدی غضنفری" را به عنوان گزینه‌های پیشنهادی خود برای وزارتخانه‌های کار، ‌تعاون وتامین اجتماعی،‌ نفت،‌ وزرش و امورجوانان و صنعت،‌ معدن و تجارت به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد.



"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی نیز پس از اعلام وصول نامه معرفی ۴ وزیر پیشنهادی در چهارشنبه گذشته از برگزاری جلسه رای اعتماد به این وزیران پیشنهادی در روز چهارشنبه آینده -۱۲مردادماه - خبر داد.

  • کد خبر : 55363
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار