خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/02/16 - 08:12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

بررسی برنامه پنجم توسعه در فراکسیون مدیریت شهری

**عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری گفت: این فراکسیون وضعیت مدیریت شهری در برنامه پنجم توسعه را با حضور مسئولین وزارت کشور، شهرداریها و شورای عالی استانها، برسی می‌کند.

"علی اصغر یوسف‌نژاد" نماینده ساری در مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به جلسه صبح روز چهارشنبه فراکسیون مدیریت شهری با بیان این که در این جلسه در مورد نقش مسایل و موارد مربوط به مدیریت شهری در برنامه پنجم توسعه بحث و بررسی صورت گرفت، گفت: مقرر شد تا در جلسه آینده فراکسیون از مسئولین دستگاههای اجرایی مرتبط با مدیریت شهری همچون مسئولین وزارت کشور، شورای عالی استانها و شهرداریها دعوت به عمل آید تا با حضور آنها وضعیت مدیریت شهری در برنامه پنجم توسعه کار کارشناسی صورت گیرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه موضوع طرح تجمیع انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با انتخابات ریاست جمهوری مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت بررسی بیشتر و تصمیم گیری در این زمینه به جلسه آینده فراکسیون موکول شد.

عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری تصریح کرد: آنچه از مجموع اظهارات اعضای فراکسیون برداشت می شود این است که در زمینه تجمیع انتخابات باید به گونه ای عمل کرد تا به نهاد شوراها و حضور و مشارکت مردمی در انتخابات شوراها آسیب وارد نشود بلکه باید انگیزه مردم برای مشارکت و مداخله در سرنوشت سیاسی و تصمیم گیری تقویت شود.

یوسف‌نژاد اضافه کرد: در این جلسه همچنین تاکید شد که با واگذاری مسئولیت های تصدی گری دولت به شوراها و توانمندسازی این نهاد باید مد نظر قرار گیرد.

  • کد خبر : 15686
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار