خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/02/30 - 07:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
یوسف‌نژاد به خانه ملت خبر داد:

بررسی اصلاح قانون انتخابات در فراکسیون طرح‌ها و لوایح

**عضو فراکسیون کارشناسی طرح‌ها و لوایح از بررسی اصلاح قانون انتخابات و برنامه پنجم توسعه در این فراکسیون خبر داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده ساری در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با بیان اینکه فراکسیون کارشناسی طرح‌ها و لوایح چندی پیش با حضور جمعی از نمایندگان تشکیل شد، گفت: هدف از تشکیل این فراکسیون ارتقاء کارشناسی و سطح کیفی طرح‌ها و لوایح با مشارکت مرکز پژوهش‌های مجلس، استفاده از ظرفیت‌های کارشناسی نمایندگان و بهره‌گیری از خبرگان امور مختلف و کارشناسان مستقل در موضوعات مختلف برای موضوع مهم قانونگذاری است.

وی تاکید کرد: این فراکسیون در مورد جوانب مختلف و همچنین در مورد پیامدها و آثار طرح‌ها و لوایح و ضرورت‌های ارائه طرح‌ها و لوایح باتوجه به دیدگاه کارشناسی و جوانب اجرایی آنها قبل از رسیدگی در صحن علنی مجلس، اظهارنظر خواهد کرد.

عضو فراکسیون کارشناسی طرح‌ها و لوایح با بیان اینکه هیات اولیه فراکسیون یکشنبه هفته گذشته با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس تشکیل جلسه داد، گفت: اولین جلسه رسمی فراکسیون یکشنبه دوم خرداد در محل کمیسیون تلفیق مجلس تشکیل می‌شود و در این جلسه درمورد برنامه پنجم توسعه، اصلاح قانون انتخابات و طرح‌ها و لوایح مهم دستور هفتگی مجلس بحث و بررسی خواهد شد.

یوسف‌نژاد افزود: فراکسیون، جدا از مسائل سیاسی، فقط بر مبنای دیدگاه‌های کارشناسی و متشکل از همه گروه‌های سیاسی شکل می گیرد و هر نماینده‌ای که علاقه شخصی و فردی داشته باشد در جهت ارتقاء کارشناسی طرح‌ها و لوایح می‌تواند عضو فراکسیون شود.

وی با اشاره به جلسه فراکسیون با لاریجانی در هفته گذشته، گفت: رئیس مجلس در این جلسه ضمن استقبال از تشکیل چنین فراکسیونی و تاکید بر تقویت و فعالیت حضور این فراکسیون، برای غنا و قوت و کیفیت قوانین قابل تصویب در مجلس وجود این فراکسیون را موثر و مفید دانست و از تشکیل چنین فراکسیون‌های کارشناسی حمایت کرد.

  • کد خبر : 16860
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار