خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/12/11 - 15:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
طاهرخانی:

بخش زیادی از بودجه سال گذشته دانشگاه‌ها هنوز محقق نشده است

عضو هیات رییسه فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، خواستار تجدیدنظر دولت در اعتبارات اختصاص یافته به بخش آموزش عالی و دانشگاه‌ها شد و گفت: متاسفانه بخش زیادی از بودجه سال گذشته مربوط به دانشگاه‌ها هنوز محقق نشده است.


"امیر طاهرخانی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت، با بیان این مطلب که قرار بود فراکسیون دانشگاهیان جلسه‌ای را با مسئولان ذیربط درباره بودجه 90 داشته باشد، اظهار کرد: این جلسه به دلیل تداخل کار کمیسیون‌ها برای بررسی بودجه برگزار نشد؛ اما ما تمام تلاشمان را در کمیسیون آموزش می‌کنیم تا تغییری در بودجه مربوط به بخش آموزش ایجاد شود.



نماینده مردم تاکستان در مجلس، افزود: لایحه بودجه سال 90 اشکالات زیادی دارد، به طوری که افزایش اعتبارات برخی از بخش‌ها باعث کاهش بودجه سایر حوزه‌ها شده است.



طاهرخانی با بیان اینکه در لایحه بودجه به بخش آموزش عالی توجه زیادی نشده است، تصریح کرد: نه تنها اعتبارات این بخش در بودجه 90 کاهش داشته است، بلکه بسیاری از اعتبارات سال گذشته نیز هنوز محقق نشده است و امسال نیز ممکن در رابطه با بودجه دانشگاه‌ها با مشکل مواجه شویم.



به گفته این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات، بدون بودجه و پول نمی‌توان مهم‌ترین و حساس‌ترین پایگاه علم و دانش در کشور را تقویت کرد و دولت باید در رابطه با اعتبارات این بخش تجدیدنظر کند.

  • کد خبر : 39562
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار