خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/14 - 09:38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در نشست‌های فراکسیون مدیریت شهری و روستایی؛

بت‌کلیا: مشکل‌ نهاد‌های شهری و روستایی برطرف می‌شود

عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با بیان این که نشست‌های تخصصی این فراکسیون هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود، گفت: نشست‌های تخصصی این فراکسیون با هدف برطرف کردن مشکل‌های موجود در نهاد‌های شهری و روستایی برگزار می‌شود.


"یوناتن بت‌کلیا" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) با بیان این که نشست‌های فراکسیون مدیریت شهری و روستایی هر دو هفته یک‌بار برگزار می‌شود، تصریح کرد: نشست‌های این فراکسیون بر اساس برنامه است و به‌طور معمول چهارشنبه‌ها برگزار می‌شود.



نماینده اقلیت دینی ایرانیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی درباره دستورکارهای نشست فراکسیون مدیریت شهری و روستایی افزود: اعضای این فراکسیون در نشست‌های تخصصی خود با حضور مسئولان شهری و روستایی مشکل‌ها و مسائل این حوزه را بررسی می‌کنند.



وی ادامه داد: نشست‌های تخصصی فراکسیون مدیریت شهری و روستایی با هدف برطرف کردن مشکل‌های موجود در نهاد‌های شهری و روستایی برگزار می‌شود.









بررسی بودجه ارگان‌های شهری از جمله شهرداری از مهم‌ترین اهداف نشست‌های فراکسیون مدیریت شهری و روستایی است


عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس با یادآوری این که نشست‌های تخصصی این فراکسیون در زمان بررسی لایحه بودجه با حساسیت بیشتری برگزار می‌شود، یادآور شد: بررسی بودجه نهاد‌های شهری از جمله شهرداری از مهم‌ترین اهداف نشست‌های فراکسیون مدیریت شهری و روستایی است.



یوناتن بت کلیا، سیدکاظم دلخوش اباتری، شهباز حسن پور، جعفر قادری، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، محسن نریمان، سیدشریف حسینی و محمدرضا حسین‌نژاد دوین، از جمله اعضای فراکسیون مدیریت شهری و روستایی هستند که ریاست این فراکسیون بر عهده محمدحسین مقیمی است.

  • کد خبر : 58069
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار