خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/28 - 10:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
دیدار فراکسیون بیداری اسلامی با آیت‌الله مکارم شیرازی

ایران چشم امید کشورهای انقلابی منطقه است

رئیس فراکسیون بیداری اسلامی مجلس گفت: ایران چشم امید کشورهای انقلابی منطقه است؛ از این‌رو وجود وحدت در کشور اولویت اصلی است؛ وحدت موجب رسیدن به مسائل کلان و بزرگ کشور می‌شود.


به گزارش خبرنگار سیاسی خانه ملت www.icana.ir, اعضای شورای مرکزی فراکسیون بیداری اسلامی صبح امروز (دوشنبه 28 شهریور) پس از دیدار با اعضای استانداری قم به دیدار آیت‌الله مکارم شیرازی رفتند.



در ابتدای این دیدار رئیس فراکسیون سید شهاب الدین صدر با ارائه گزارشی از فعالیت‌های دوماهه اخیر فراکسیون به تشریح فعالیت‌های این فراکسیون پرداخت.



وی ضمن تشکر از آیت‌الله مکارم شیرازی به دلیل برگزاری این دیدار گفت: حدود دو ماه است که این فراکسیون تشیکل شده و 170 نفر عضو دارد و امروز 35 نفر از اعضای شورای مرکزی فراکسیون در خدمت شما هستند.



وی افزود: در این مدت هفت تا هشت ماهه از آغاز بیداری اسلامی در منطقه، عموم افراد این فراکسیون موضع‌گیری‌های شفاف و مستقلی داشته‌اند.



وی با بیان اینکه علت تشکیل این فراکسیون گذشتن از چالش‌های درون کشور و رسیدن به مسائل اصلی کشور است، تأکید کرد: به دلیل تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره تحولات منطقه مجلس به این نتیجه رسید که با تشکیل چنین فراکسیونی حوادث منطقه را تحلیل و در مورد آن تصمیم‌گیری کند.



وی ادامه داد: ایران چشم امید کشورهای انقلابی منطقه است؛ از این‌رو وجود وحدت در کشور اولویت اصلی است؛ وحدت موجب رسیدن به مسائل کلان و بزرگ کشور می‌شود.



صدر افزود: هفتم شهریور ماه نخستین همایش ملی بیداری اسلامی برگزار شد که متولی اصلی آن فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی بود که با حضور 3500 نفر از اقشار مختلف مردم برگزار شد.



رئیس فراکسیون بیداری اسلامی با بیان این که ما امروز برای این اینجا هستیم که از رهنمودها و بیانات شما استفاده کنیم، گفت: اعضای فراکسیون تشخیص دادند تا در ابتدای راه خود از رهنمودها و راهنمایی‌های مراجع عالیقدر استفاده و بهره ببرند.

  • کد خبر : 58963
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار