خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/06/01 - 17:01
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
بیانیه فراکسیون بیداری اسلامی به مناسبت پیروزی شکوهمند مردم لیبی

ایران قذافی را متهم اصلی پرونده ربایش امام موسی صدر می‌داند

فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تبریک پیروزی مردم لیبی اعلام کرد: ملت مسلمان و انقلابی ایران قذافی را متهم اصلی پرونده ربایش امام موسی صدر می‌داند و از دادگاه‌ها و مجامع حقوقی بین‌المللی تقاضای پیگیری و صدور حکم علیه وی را دارد.


به فضل الهی مقاومت و ایستادگی مردم مظلوم و مسلمان لیبی در برابر یکی از منفورترین رژیم‌های تاریخ معاصر به بار نشست و بیداری اسلامی شکل گرفته در منطقه موجب گردیده است رژیم منحوس سرهنگ قذافی به عنوان حلقه دیگری از حلقه‌های استبداد و دیکتاتوری در منطقه سقوط کند.



جنایات سرهنگ مستبد، بر علیه مسلمانان و خصوصا شیعیان بر هیچ کس پوشیده نیست. ملت مسلمان و انقلابی ایران قذافی را متهم اصلی پرونده ربایش امام موسی صدر می‌داند و از دادگاه‌ها و مجامع حقوقی بین‌المللی تقاضای پیگیری و صدور حکم بر علیه وی را دارد.



فراکسیون بیداری اسلامی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک پیروزی مردم مسلمان لیبی، به برادران مسلمان خود یادآور می‌شود که سقوط قذافی پایان راه نیست و بلکه آنچه در این برهه زمانی سرنوشت و آینده ک شور لیبی را رقم می‌زند، هوشیاری و بیداری مردم عزیز لیبی در کوتاه کردن دست اجانب، استکبار جهانی، آمریکا و رژیم صهیونیستی از مداخله در امور داخلی و اعلام عدم وابستگی به هر قدرت خارجی است.



آنچه این پیروزی بزرگ را تکمیل می‌نماید حفظ وحدت، استقلال و حاکمیت مردم لیبی بر سرنوشت و آینده خود می‌باشد و مردم آگاه لیبی نباید به غارتگران و مستکبران اجازه دست درازی و غارت منابع ملی را بدهند و تاریخ گواه خوبی است بر آنچه بر سر کشور عراق و افغانستان آمد.



در پایان ضمن تبریک مجدد این پیروزی بزرگ به خواهران و برادران مسلمان لیبیایی خود، آرزوی عزت، سربلندی، اقبتدار و استقلال آنها را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری، همراهی با انقلابیون و مسلمانان آن کشور اعلام می داریم.

  • کد خبر : 57198
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار