خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/06/15 - 11:26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
ابطحی خبرداد:

انتخاب هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان،بعد از تعطیلات مجلس

**عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که انتخابات هیات رئیسه این فراکسیون بعد از تعطیلات مجلس در مهرماه برگزار خواهد شد.

"سید محمد جواد ابطحی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، با اعلام این مطلب با اشاره به روند انتخاب هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان، گفت: هیات رئیسه فراکسیون پس از انتخاب اعضای شورای مرکزی توسط مجامع استانی انتخاب خواهند شد.

نماینده خمینی شهر در عین حال با انتقاد از نحوه انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ترکیب نمایندگان در استان ها به گونه ای است که اقلیت و اکثریت خیلی مشخص نیست و یا در برخی استان ها به صورت مساوی قرار دارد و بعضا افرادی انتخاب می شوند که شاخص های اصولگرایی را ندارند، انتخاب اعضای شورای مرکزی توسط مجامع استانی خیلی نمی تواند کارآمد باشد.

وی با بیان اینکه بهتر است در نحوه انتخاب اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان تغییراتی داده شود، خاطرنشان ساخت: در این خصوص پیشنهادهایی مطرح شده و احتمالا در جلسه آینده مجمع عمومی فراکسیون این پیشنهادها بررسی خواهد شد.

ابطحی که عضو فراکسیون انقلاب اسلامی هم است درباره زمان برگزاری انتخابات این فراکسیون نیز، گفت: تا زمان بهبودی کامل بیماری روح ا... حسینیان رئیس فراکسیون، همان روند قبلی درفراکسیون انقلاب ادامه خواهد داشت.

مجلس شورای اسلامی از هفته آینده به مدت دو هفته که یک هفته آن اختصاص به سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه دارد، تعطیل است.

  • کد خبر : 26876
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار