خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1389/10/22 - 13:31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
احتمالا درهفته آینده انجام می‌شود؛

انتخاب اعضای کمیته‌های چهارگانه فراکسیون اصولگرایان

**عضو هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی از احتمال انتخاب اعضای کمیته‌های چهارگانه فراکسیون اصولگرایان در جلسه روز سه‌شنبه آینده این فراکسیون خبر داد.

"ولی اسماعیلی" در گفت وگو با خبرنگار خانه ملت، در تشریح دستور کار هفته آینده جلسه هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان، گفت: انتخاب اعضای کمیته‌های چهارگانه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی برای سال سوم فعالیت فراکسیون اصولگرایان در دستور کار هفته آینده هیات رئیسه این فراکسیون قرار دارد.

نماینده گرمی با اظهار اینکه قرار بود اعضای این کمیته‌ها در جلسه هفته پیش هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان انتخاب شوند، افزود: این جلسه به دلیل برگزاری دو جلسه فوق العاده برای بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه برنامه پنجم توسعه در مجلس برگزار نشد و بنابراین اعضای این کمیته‌ها پس از معرفی از سوی شورای مرکزی فراکسیون احتمالا در جلسه هفته آینده انتخاب خواهند شد.

وی دستور کار دیگر هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان در روز سه‌شنبه هفته آینده را ادامه موضوع نظارت بر اجرای قانون هدفمندکردن یارانه‌ها عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: قرار است در این جلسه آخرین گزارش‌ها از اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها دریافت و برنامه‌ریزی شود تا در جلسه‌ای با حضور مسئولان دولتی این گزارش در نشست اعضای شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان بررسی شود.

  • کد خبر : 35597
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار