خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/09/18 - 08:57
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
باهنر خبر داد

انتخاب اعضای شورای داوری در دستورکار فراکسیون اصولگرایان

**فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در نشست روز سه‌شنبه خود نحوه انتخاب اعضای شورای داوری این فراکسیون را بررسی کرد.

"محمد رضا باهنر" در گفتگو با خبرنگار خانه ملت، با اشاره به نشست بعد از ظهر دیروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان اظهار داشت: معمولا درجلسه شورای مرکزی فراکسیون که هر 15 روز یکبار برگزار می شود، ‌مسائل مهم روز مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه موضوع انتخاب اعضای شورای داوری فراکسیون اصولگرایان یکی از دستور کارهای نشست روز گذشته شورای مرکزی بود، خاطر نشان کرد: طبق اساسنامه فراکسیون، شورای مرکزی باید 10 نفر را برای عضویت در شورای داوری به مجمع عمومی فراکسیون معرفی کند که  مجمع از میان آنها 5 نفر را انتخاب کند.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان گفت: پس از بحث و گفتگو در این زمینه، مقرر شد که هیات رئیسه فراکسیون اصولگرایان 20 نفر را برای عضویت در شورای داوری به شورای مرکزی فراکسیون معرفی کرده و شورای مرکزی نیز از میان آنها 10 نفر را به مجمع عمومی معرفی نماید.

باهنر اظهارداشت: در این نشست همچنین چند طرح و لایحه مهم در مورد قانون انتخابات و اختیارات شوراهای اسلامی و مجمع نمایندگان استان و قانون احزاب مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد بررسی‌های بیشتر در خصوص این موارد صورت بگیرد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان ادامه داد: موضوع اصلاح الگوی مصرف نیز از جمله مباحثی بود که در نشست دیروز شورای مرکزی مطرح شد و مقرر گردید کارگروهی برای سازمان دهی اقدامات صورت گرفته در کمیسیون‌ها در راستای اصلاح الگوی مصرف و طرح ها و لوایح مرتبط با این موضوع، تعیین گردد.

  • کد خبر : 12524
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار