خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/02/06 - 18:48
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
مقیمی خبر داد:

افتتاح فاز اول بوستان ولایت در سالروز آزادی خرمشهر

رئیس فراکسیون شهری مجلس، با بیان این‌که اجرای پروژه بوستان ولایت به صورت 24 ساعته ادامه دارد، خبر داد: فاز اول این پروژه هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، گشایش می‌یابد.


"محمدحسین مقیمی" در گفت و گو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) افزود: با توجه به بازید مقام معظم رهبری از منطقه 19 و بوستان ولایت در روزهای پایانی سال گذشته و تأکید ایشان بر لزوم توسعه هرچه بیشتر آن، فراکسیون شهری مجلس نیز تصمیم گرفت تا از نزدیک روند ساخت مجموعه بوستان ولایت را دنبال کند.



نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: برنامه‌های شهرداری تهران در ساماندهی منطقه 19، با اولویت توسعه فضاهای شهری، تفریحی و عمومی در حال اجرایی شدن است.



مقیمی، تأکید کرد: اجرای طرح بوستان ولایت به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهرداری تهران، به‌صورت 24 ساعته و در قالب دو شیفت کاری 12 ساعتی، ادامه دارد.



 



هدف شهرداری تهران، رفع شکاف امکاناتی مناطق تهران است



وی با بیان این‌که طرح‌های بسیاری برای توسعه مناطق جنوبی تهران در حال تدوین و ارزیابی نهایی است، ادامه داد: هدف شهرداری تهران، رفع سطوح متفاوت امکانات شهری در مناطق مختلف این کلان‌شهر است.



عضو کمیسیون عمران مجلس، یادآور شد: با توجه به تلاش تمامی ناپذیر مسئولان اجرایی پروژه بوستان ولایت، فاز اول این بوستان، در سوم خرداد ماه، هم‌زمان با سالروز آزادسازی خرمشهر، گشایش می‌یابد. 

  • کد خبر : 44985
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار