خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/09/10 - 18:13
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
در نشست اعضای فراکسیون عشایر مجلس با مسئولان سازمان امور عشایر مطرح شد:

اعلام آمادگی فراکسیون عشایر برای حمایت از جامعه عشایری کشور

اعضای فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی با حضور در سازمان امور عشایر آمادگی خود را برای حمایت از جامعه عشایری کشور و رفع مشکلات معیشتی آنها اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی کریمی فیروز جایی رئیس فراکسیون عشایر مجلس شورای اسلامی، عبدالله ایزدپناه و محمدمهدی فروردین از اعضای این فراکسیون امروز (دوشنبه 10 آذر) با حضور در سازمان امور عشایری کشور با مسئولان این سازمان جهت بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با جامعه عشایری دیدار و گفت وگو کردند.



در این دیدار طرفین درخصوص همکاری های مجلس و فراکسیون عشایری با سازمان امور عشایر برای استفاده از ظرفیت های قانونی برای توسعه زیرساختها و خدمات به عشایر در راستای جهش تولید در مناطق عشایری تاکید کردند.



عبدالله ایزدپناه نماینده مردم ایذه و باغملک و عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر علائی مقدم به عنوان سرپرست سازمان امور عشایر برای وی آرزوی توفیق و موفقیت کرد.



وی گفت: تا موانع تولید و بروکراسی های اداری گاه طولانی برداشته نشود به جهش تولید و ایجاد اشتغال نخواهیم رسید.



 نماینده مردم ایذه و باغملک همچنین با بیان درخواستها، مطالبات و مشکلات عشایر حوزه انتخابیه خود، بر همکاری بیشتر مجلس و سازمان امور عشایر برای بهبود زندگی و معیشت جامعه عشایری تاکید و آمادگی خود در این زمینه را اعلام کرد.



باید موانع جهش تولید و رونق اشتغال را برطرف کنیم



علائی مقدم سرپرست سازمان امور عشایر ایران نیز گفت: تا موانع تولید و بروکراسی های اداری گاه طولانی برداشته نشود به جهش تولید و ایجاد و رونق اشتغال نخواهیم رسید.



وی تصریح کرد: خوزستان از استانهای اصلی و اول عشایری کشور است و قشلاق عشایر چندین استان از جمله چهارمحال و بختیاری، همدان، لرستان است و به همین لحاظ توجه ویژه ای به عشایر خوزستان داریم.



علائی مقدم با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال "جهش تولید"، بیان کرد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری باید برای رونق و جهش تولید موانع آن را برطرف کنیم.



وی تاکید کرد: باید با روانسازی امور در راستای جهش تولید مورد نظر مقام معظم رهبری حرکت کنیم و اگر  روانسازی در کارها ایجاد شود تولید و اشتغال در کشور رونق می گیرند.



سرپرست سازمان امور عشایر ایران اظهار کرد: باید حتی از یک روزنه کوچک هم استفاده کنیم و آن را تبدیل به یک فرصت و دروازه بزرگ کنیم به گونه ای که قدرت سرمایه گذاری از آن دروازه فراهم شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 309158
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار