خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1399/08/27 - 15:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
شیخی:

اعضای هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم مشخص شدند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از انتخاب اعضای هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم خبر داد.

زهرا شیخی مبارکه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از انتخاب اعضای هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم خبر داد و گفت: اعضای هیات رئیسه این فراکسیون دیروز انتخاب و مشخص شدند.



نماینده مردم اصفهان در مجلس با یادآوری انتخاب خود به عنوان رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم، افزود: همچنین مهدی عسگری نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس به عنوان نایب رئیس، الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک به عنوان دبیر و  علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، اشتهارد و فردیس به عنوان سخنگوی فراکسیون انتخاب شدند.



وی در توضیح علت تشکیل این فراکسیون، ادامه داد: مسائل و مشکلات زیادی در سبک زندگی مردم مشاهده می‌کنیم که نیاز به بازبینی و سیاست گذاری ودر سطوح برنامه ریزی کلان دارد به طور مثال افزایش آمار مرگ و میرها بر اثر بیماری‌های غیرواگیر به ویژه بیماری‌های مزمن وشاهدی برای این موضوع است.



رئیس فراکسیون دیپلماسی سلامت و سبک زندگی سالم مجلس شورای اسلامی افزود: از سویی در بند آخر بیانیه گام دوم انقلاب اشاره  مستقیم به موضوع سبک زندگی شده و جا دارد جوانان انقلابی در میدان عمل و برای ایجاد شرایط مناسب به منظور سیاست گذاری های کلان سلامت تمام عیار در سبک زندگی مردم ورودی عالمانه، دقیق و جهادی داشته باشند و بدین علت این فراکسیون شروع به کار خود اعلام کرد.



شیخی یادآور شد: با توجه به پیگیری مباحث سلامت و سبک زندگی سالم ایرانی و اسلامی در کمیسیون های مختلف از جمله بهداشت، اجتماعی و فرهنگی و همچنین موضوع امنیت غذایی در کمیسیون کشاورزی این فراکسیون می تواند محل مشترک تصمیمات و پیگیری های تقنینی و نظارتی ویژه‌ای برای موضوعات باشد تا بتوانیم آینده روشن‌تری برای ایران اسلامی شاهد باشیم./



پایان پیام

  • کد خبر : 308251
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار