خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1390/05/23 - 10:14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها
عباسی فعالیت‌های فراکسیون تعاون را تشریح کرد

اصلاح قانون برای تحقق اهداف برنامه پنجم درباره تقویت تعاونی‌ها

نایب رئیس فراکسیون تعاون مجلس با بیان این‌که فراکسیون تعاون تلاش می‌کند ارتباط میان تعاونی‌ها و اتحادیه‌ها را با بدنه دولت تقویت کند، گفت: اصلاح و برطرف کردن خلأهای قانونی برای تحقق اهداف برنامه پنجم درباره تعاونی‌ها از اقدام‌هایی بوده است که فراکسیون انجام داده است.


"اسدالله عباسی" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت (www.icana.ir) در تشریح فعالیت‌های فراکسیون متبوعش، گفت: فراکسیون تعاون پیش از ماه مبارک رمضان با حضور تعاون‌گرانی از سراسر کشور و با حضور وزیر وزارت‌خانه سابق تعاون، نشستی تشکیل داد.



نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی، هدف از تشکیل این فراکسیون را تقویت ارتباط میان تعاونی‌ها با بدنه دولت خواند و تأکید کرد: محقق شدن اهداف اصل 44 قانون اساسی نیز از دیگر اهداف تشکیل این فراکسیون بوده است.



وی با بیان این‌که فراکسیون تعاون در خیلی از موارد برطرف کردن نقص‌های قانونی را در دستور کار خود داشته است، افزود: اصلاح قانون با حضور نمایندگانی از دولت و اتاق تعاون انجام شده است.



عباسی، از حضور امسال نماینده اتاق تعاون در نشست‌های کمیسیون تلفیق گفت و ادامه داد: در بودجه امسال توجه ویژه‌ای به تعاونی‌ها و تحقق سهام تعاون در برنامه پنجم شده است.



وی درباره آخرین نشست فراکسیون تعاون که پیش از ماه مبارک رمضان برگزار شد، بیان کرد: ادغام سه وارت‌خانه و تشکیل وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در دستور نشست فراکسیون بود.



وی همچنین نشست آینده این فراکسیون تا قبل از پایان ماه آینده با حضور احتمالی "عبدالرضا شیخ‌الاسلامی" وزیر وزارتخانه تازه تأسیس کار، ‌تعاون و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: فراکسیون تعاون برای تثبیت جایگاه تعاون در اقتصاد ملی، آسیب شناسی در خصوص تعاون و بازبینی، تبیین و تشریح وظایف آن در قبال مردم تشکیل شده است.

  • کد خبر : 56393
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار