خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1388/07/12 - 11:33
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : فراکسیون ها

آقاتهرانی: اسم من را برای نامزدی ریاست فراکسیون دوستان نوشتند

**"مرتضی آقاتهرانی" گفت: برای عضویت در شورای مرکزی و کاندیداتوری ریاست فراکسیون اصولگرایان دوستان اسم من را نوشتند.

به گزارش خبرنگار خانه ملت، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه‌علنی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در ارزیابی عملکرد فراکسیون اصول‌گرایان مجلس اظهار داشت: ما می‌توانستیم طی دو سال گذشته خیلی بهتر از این عمل کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شما برای ریاست فراکسیون اصول‌گرایان کاندایدا خواهید شد یا خیر، گفت: من این بار هم نمی‌خواستم بیایم ولی دوستان اسم من را نوشتند.

نماینده تهران در پاسخ به خبرنگاری که پرسید یعنی شما گزینه‌ پیشنهادی برخی نمایندگان برای ریاست فراکسیون اصول‌گرایان هستید؟

آقاتهرانی یادآور شد: حتی برای آمدن به شورای مرکزی فراکسیون هم گفته بودم که نمی‌آیم اما دوستان خودشان نوشتند و رای دادند.

خبرنگاری از آقاتهرانی پرسید که آیا عملکرد لاریجانی در مسئولیت ریاست فراکسیون مناسب نبوده؟ که وی در پاسخ گفت: بحث این نیست. بلکه آقای لاریجانی محدودیت‌ دارند چون رییس مجلس هستند و باید ملاحظه مجلس را بکنند.

وی با بیان این که این موضوع طبیعی است، یادآور شد: ریاست مجلس نسبت به همه گروه‌ها و احزابی که در مجلس هستند باید نظر برابر و مساوی بدهد ولی اگر این حالت به فراکسیون کشیده شود، حالت خوبی نیست چون هر فراکسیونی باید اصول خود را مراعات کند نه این که بیاید هوای همه نمایندگان را داشته باشد.

نماینده تهران افزود: کدام یک از فراکسیون‌ها این کار را می‌کنند که ما انجام دهیم؟ البته ما طی این دو سال همین‌ گونه رفتار کردیم.

  • کد خبر : 10960
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار