خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 14:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
سیاوشی در تذکر شفاهی؛

کشاورزان غرب استان اصفهان تنها 5 ماه حق برداشت از چاه‌های آب کشاورزی دارند

نماینده مردم فریدونشهر در مجلس گفت: کشاورزان غرب استان اصفهان، یعنی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت تنها 5 ماه از سال برای کشاورزی از چاه‌های آب حق برداشت دارند و زندگی آن‌ها در مرز از هم پاشیدن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، اسماعیل سیاوشی نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو به دلیل قطعی برق چاه‌های شهرستان‌های غرب استان اصفهان، گفت: وزیر نیرو دستور داده و استاندار هم در شورای تأمین استان تصویب کرده که قطعی برق از 5 ساعت به 2 ساعت کاهش پیدا کند اما زور ما به اداره برق استان اصفهان نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه زندگی مردم در حال از هم پاشیدن است. ادامه داد: غرب استان اصفهان، یعنی فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت تنها 5 ماه از سال برای کشاورزی از چاه‌های آب برداشت دارند؛ الان زندگی آن‌ها در مرز از هم پاشیدن است اما بعد از دو یا سه ماه دیگر آب رها می‌شود و برای اصفهان می‌رود. از وزیر نیرو که به مردم ما قول داده می‌خواهیم حداقل این موضوع را پیگیری کند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس دوازدهم در تذکری به وزیر آموزش و پرورش هم گفت: حق شریف‌ترین انسان‌ها یعنی معلمان ما این نیست که با وضعیت نامناسبی زندگی کنند و حق و حقوق آنان ضایع شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380976
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار