خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:46
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
گودرزی در تذکر شفاهی؛

کارگران نساجی و کاشی جم بروجرد 5 ماه حقوق دریافت نکرده اند/ ضرورت ورود رئیس جمهور برای اصلاح افزایش سن بازنشستگی در قانون برنامه هفتم

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز تاسف از وضعیت کارگران نساجی و کاشی جم حوزه انتخابیه اش که 5 ماه حقوق دریافت نکرده اند از رئیس جمهور خواست تا در جهت رفع عسر و حرج جامعه کارگری ورود پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل یک دولت یا یک نظام یا رژیم سیاسی نیست بلکه یک گروهک قاتل، تروریسم دولتی و تروریسم به ذات است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسرائیل اراذل و اوباش بین المللی است بنابراین سران دول اسلامی و ملت های آزاده عالم در برابر این رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی نباید سکوت پیشه کنند و الا هزینه ای سنگین خواهند داد.

وی افزود: ملت ایران منتظرند تا انقلاب عزیز اسلامی ایران مقتدرانه، خونخواهی مهمان عزیزمان را حتما عملی کند.

گودرزی در تذکر به همه مسئولانی که در ارتباط با جامعه کارگری ذیربط هستند، تصریح کرد: بارها گفته ام کارگران نساجی و کاشی جمع بروجرد گناه دارند که در این شرایط بد اقتصادی 4 یا 5 ماه حقوق دریافت نکرده اند بنابراین لازم است آقای پزشکیان شخصا به این مسئله ورود پیدا کنند چرا که خانواده های این کارگران در عسر و حرج هستند و مشکلات جدی دارند چرا که بیمه هایشان نیز پرداخت نشده است.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: لازم است آقای پزشکیان لایحه ای در جهت اصلاحیه افزایش سن بازنشستگی در قالب قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس تقدیم کند چرا که کارگران ساختمانی و رانندگان خودروهای سنگین باید در زمره مشاغل سخت و زیان آور قرار گیرند./

پایان پیام

  • کد خبر : 381616
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار