خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/27 - 16:39
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بامری در موافقت با کلیات برنامه و خط‌‌ مشی کابینه دولت چهاردهم:

کابینه پزشکیان بر مبنای وفاق ملی تشکیل شده است

نماینده مردم الگان، ایرانشهر، سرباز و فنوج در مجلس گفت: حتما وزرای که آقای پزشکیان به مجلس معرفی کردند بدون ایراد نخواهند بود اما باید دانست این دولت بر مبنای دولت وفاق ملی شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رحم دل بامری در نشست علنی امروز (شنبه، 27 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با کلیات برنامه و خط‌ مشی کابینه دولت چهاردهم گفت: از دکتر پزشکیان تشکر می‌کنیم که در مسیر ولایت با شعار عدالت دولت وفاق ملی را به مجلس معرفی کردند.

وی ادامه داد: ما به عنوان نماینده مجلس و شما به عنوان دولت تا مادامی در این میثاق هستیم که حکم تنفیذی که از سوی مقام معظم رهبری بر ما تکلیف کرده است لذا امیدواریم در این محور بمانید و خواهید ماند. البته هر کسی از این مسیر خارج شود هرگز مورد حمایت ما قرار نخواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: مقام معظم رهبری فرمودند که دولت آقای پزشکیان را مورد حمایت قرار دهید چرا که موفقیت ایشان، موفقیت نظام و انقلاب خواهد بود.

وی یادآور شد: حتما وزرای که آقای پزشکیان به مجلس معرفی کردند بدون ایراد نخواهند بود اما باید دانست این دولت بر مبنای دولت وفاق ملی شکل گرفته است.

بامری با بیان اینکه ما از دولت حمایت خواهیم کرد، ادامه داد: با این حال سیستان و بلوچستان مشکلات متعددی داشته و امروز آب خوردن در این استان وجود ندارد آن هم علی رغم خدماتی که تاکنون نظام جمهوری اسلامی ارایه داده است.

وی با بیان اینکه برق مردم روزانه 8 ساعت قطع می‌شود، ادامه داد: انتظار داریم رییس جمهور سفر به سیستان و بلوچستان را به عنوان نخستین مقصد سفر استانی خود قرار دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 382378
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی

آخرین اخبار