خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/14 - 12:37
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
فاطمی در تذکری شفاهی:

چرا کود شیمیایی به قیمت دولتی عرضه نشده است؟

نماینده مردم بابل در مجلس گفت: با توجه به اینکه کشت پاییزه برای برنج‌کاران منطقه مازندران شروع شده اما متأسفانه هنوز کود شیمیایی به قیمت دولتی عرضه نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احمد فاطمی در نشست علنی امروز (یک ‌شنبه، 14 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: متأسفانه به رغم وعده‌های داده شده و پیگیری‌های به‌عمل‌آمده سامانه هوشمند تخصیص کود شیمیایی برای کشاورزان برنج‌کار هنوز بازگشایی نشده است. طی تماس با مقامات عالی وزارت جهاد کشاورزی طی امروز و فردا کشت پاییزه برای برنج‌کاران منطقه مازندران شروع شد اما متأسفانه هنوز کود شیمیایی به قیمت دولتی عرضه نشده است.

نماینده مردم بابل در مجلس ادامه داد: از طرفی سامانه هوشمند بازگشایی نشده است در بازار آزاد قیمت هر کیسه کود شیمیایی از مرز یک میلیون تومان عبور کرده امروز شخصاً با وزیر محترم جهاد کشاورزی جناب آقای دکتر نیک‌بخت صحبت کردم امروز نیز از تریبون مجلس اعلام می‌کنم که قرار بود وزیر جهاد با دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور ملاقات کند و افزایش قیمت و به قبل برگرداند تا یکی دو روز آینده سایت باز شود و خیال کشاورزان راحت شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 381606
کلمات کلیدی
علیرضا خادمی
خبرنگار

علیرضا خادمی

آخرین اخبار