خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/20 - 12:27
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
حسینی در تذکر شفاهی:

چرا وزارت دادگستری با مدیران مسبب اختلاس در فولاد میانه برخورد نکرد

نماینده مردم میانه در مجلس گفت: چرا وزارت دادگستری بعد از دستگیری عده‌ای اختلاسگر و دزدان بیت‌المال در فولاد میانه اقدامی انجام نداد و با مدیرانی که این اختلاس در مجموعه آنها اتفاق افتاده بود برخورد نشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، مرتضی حسینی در نشست علنی امروز (دوشنبه 20 فرودین) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم که در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، گفت: از شورای نگهبان درخواست می‌کنیم تا قانون ساماندهی کارکنان دولت که حدود دو میلیون نفر منتظر اجرای آن هستند را تعیین تکلیف کند.

نماینده مردم میانه در مجلس در تذکری خطاب به وزیر صمت ادامه داد: شما بعد از دستگیری عده‌ای اختلاسگر و دزدان بیت‌المال در فولاد میانه چه اقدامی انجام دادید؟ چرا با مدیران وقت که این اختلاس در مجموعه آنها اتفاق افتاده بود برخورد نکرده و آنها را برکنار نکردید، چرا به وضعیت فولاد میانه به طور اساسی رسیدگی نمی‌کنید.

وی در ادامه از وزیر کشور خواست تا به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند که برگزاری مراسم نماز عید فطر در مصلی به طور منظم انجام شود و افزود: سال گذشته برگزاری این مراسم با یک بی‌نظمی عجیبی همراه بود به طوری  که نمازگزاران اذیت شدند. امیدواریم امسال شاهد این بی‌برنامگی و ناهماهنگی نباشیم.

حسینی بیان کرد: قانون اصلاح سن بازنشستگی با هدف برون‌رفت از بحران ملی و جلوگیری از ورشکستگی صندوق‌ها به منظور متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان صورت گرفت. توجه به این مطالبه عمومی امری ضروری است./

پایان پیام

  • کد خبر : 376971
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی