خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/01 - 11:50
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
پورابراهیمی در نطق میان دستور:

پروژه های مهم اقتصادی در طول دوران نمایندگی ام در کرمان و راور اجرایی شد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: اینجانب در خصوص حوزه انتخابیه هم با کار شبانه روزی با اولویت به حل مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال جوانان به جز اقدامات زیرساختی که ارتقا شاخص های آن در بخش های مختلف در حوزه انتخابیه منتشر گردیده است پیگیر اجرای طرح های مهم اقتصادی در شهرستان های کرمان و راور بودم و نتیجه آن در طی سال های اخیر اجرای حدود 150 هزار میلیارد تومان طرح های جدید در حال اجرا در حوزه انتخابیه است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، محمرضا پورابراهیمی در نطق میان دستور (سه شنبه یکم خرداد ماه) خود ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان خدمت رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و خانواده های ایشان گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که توفیق سه دوره خدمتگزاری صادقانه را به مردم نجیب و مومن در شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی را به اینجانب عنایت عطا کرد.

وی افزود: اینجانب در طول این سال ها تمام تلاش خویش را در راستای تحقق ماموریتهای مجلس شورای اسلامی در سطوح ملی و استانی با بهره گیری از سوابق علمی و دانشگاهی، تجارب اجرایی و ذخایر معنوی به عنوان بسیجی دوران دفاع مقدس به کار گرفته ام تا بتوانم به عنوان خادم این مردم به تکالیف قانونی خویش عمل بنمایم.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد: اینک که در ایام پایانی مجلس یازدهم قرار داریم چند نکته را بیان می کنم؛ باید گفته شود از همدلی و همراهی مدیران و مسئولان استان کرمان به ویژه نمایندگان ولی فقیه و استانداران محترم در طول این ایام تقدیر و تشکر می کنم. خداوند متعال را سپاسگزارم که رتبه اول عملکردی دوره یازدهم مجلس در بین تمامی کمیسیون های تخصصی به کمیسیون اقتصادی اختصاص یافت و این کمیسیون فعالترین کمیسیون تخصصی مجلس در دوره یازدهم مجلس انقلابی نام گرفت.

این نماینده مردم در مجلس گفت: اینجانب در خصوص حوزه انتخابیه هم با کار شبانه روزی با اولویت به حل مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال جوانان به جز اقدامات زیرساختی که ارتقا شاخص های آن در بخش های مختلف در حوزه انتخابیه منتشر گردیده است پیگیر اجرای طرح های مهم اقتصادی در شهرستان های کرمان و راور بودم و نتیجه آن در طی سال های اخیر اجرای حدود 150 هزار میلیارد تومان طرح های جدید در حال اجرا در حوزه انتخابیه است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اظهار کرد: طرح های مهمی که اثرات خود را در اشتغال جوان ها کاملا مشهود است طرح های مرتبط با شهرک نیروگاه خورشیدی، پروژه لاستیک های فوق سنگین، پروژه پلاسما و ... که نمونه ای از اقداماتی بود که در استان در دستور کار قرار گرفته است و در آینده هم پیگیر اجرای کامل این طرح ها خواهیم بود.

پورابراهیمی بیان کرد: اینجانب از زمان نوجوانی که توفیق حضور در دوران دفاع مقدس را پیدا نمودم تا به امروز خود را بسیجی نظام دانسته و همچنان به عنوان سرباز امام و رهبری در خدمت مردم عزیز ایران اسلامی خواهم بود.

این نماینده مردم در مجلس بیان کرد: متاسفانه در طول ایام پایانی این سال ها به دلیل بخل و حسادت و کینه شاهد بی تقوایی های گسترده و تخریب اینجانب بودید که اینجانب تمامی این بی تقوایی ها را به خداوند متعال واگذار می نمایم و مطمئن هستم حکم تعز من تشا و تذل من تشا حکم قطعی الهی است.

وی گفت: در پایان از تمامی مردم ایران اسلامی به ویژه مردم شریف کرمان و راور و دیار شهید سلیمانی حلالیت نموده و امیدوارم اینجانب را همچنان مشمول دعای خیر خویش بنمایند. مجدد از همکاران خودم در مجلس و کمیسیون اقتصادی که در طول این سال ها همراهی کردند جا دارد از زحمات این عزیزان تشکر کنم. انشاالله همه ما در خدمت به نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری ولایت امر مسلمین جهان امام خامنه ای بتوانیم مسیر خدمتگزاری را ادامه دهیم و انشاالله همه ما سرباز واقعی امام زمان باشیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 378825
کلمات کلیدی
حمیدرضا اسکندری
خبرنگار

حمیدرضا اسکندری

آخرین اخبار