خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/01 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
عباس زاده مشکینی در تذکر شفاهی:

پروژه 15 ساله مشکین شهر - اردبیل به سرانجام رسید

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس از تعیین تکلیف پروژه‌های عمرانی حوزه انتخابیه خود به اتمام پروژه چهاربانده مشکین شهر-اردبیل و شروع پروژه 4 بانده مشکین شهر-اهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، محمود عباس‌زاده مشکینی در نشست علنی نوبت صبح امروز (سه شنبه، اول خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان وی گفت: در واپسین ایام مجلس یازدهم تقدیر و تشکر از مردم شریف مشکین شهر که در انتخابات دوره یازدهم مجلس بالاترین رأی تاریخ شهرستان را به نام بنده به صندوق‌ها ریختند و خداوند را شکر می‌کنم که توفیق داد وعده اینجانب به مردم درخصوص امکان‌پذیری انجام کار 40 ساله در 4 سال در اغلب عرصه‌ها محقق شود.

وی ادامه داد: تمام پروژه‌های زیرساختی یا تکمیل یا تعیین تکلیف شد از جمله اتمام پروژه چهاربانده  مشکین‌شهر- اردبیل بعد از 15 سال، شروع پروژه 4 بانده مشکین شهر- اهر، ترمیم و آسفالت راه‌های روستایی در 25 ماه به اندازه 25 سال، اتمام پروژه نیروگاه زمین گرمایی پس از 25 سال، شروع فعالیت پروژه تأسیس پست برق 230 کیلووات شهرستان، تحول در نظام سلامت شهرستان و تجهیز بیمارستان ولیعصر(عج) به پیشرفته‌ترین ابزارهای تشخیصی از جمله ام. آر.آی، استقرار نهادهای محرمیت‌زدا از جمله بنیاد علوی در شهرستان، و احداث صدها خانه و اجرای ده‌ها پروژه‌های عمرانی ضروری در بخش‌های محروم شهرستان، تحقق نهضت مدرسه‌سازی و نوسازی مدارس سنگی و مخروبه شهرستان و ده‌ها پروژه‌ آبی، کشاورزی و زیرساخت‌های دیگر.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: 3 اقدام استراتژیک در رأس مطالبات مردم شهرستان قرار دارد که شامل تأسیس و شروع به کار منطقه آزاد از منطقه محروم ارشق و ارتقاء دو بخش مستحق ارشق و لاهرود به شهرستان. برخی از عناصر که هیچ‌گونه ریشه و تعلق خاطری به شهرستان ندارند در این زمینه کارشکنی می‌کنند و با لطایف الحیل پیگیری این 3 مطالبه زیربنای شهرستان را بی‌سر و صدا به حیطه فراموشی سوق می‌دهند./

پایان پیام

  • کد خبر : 378827
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار