خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 12:04
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
احمدی در تذکر شفاهی:

وزیر کشور معضل پسماند زباله‌های سراوان را حل کند

نماینده مردم رشت در مجلس خواستار ورود وزیر کشور به معضل 17 ساله پسماند زباله‌های سراوان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، محمدرضا احمدی سنگر در نشست علنی امروز(سه شنبه، 27 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن محکومیت جنایات رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در فلسطین به ویژه در غزه قهرمان و تبریک آغاز هفته وحدت گفت: امیدواریم هفته وحدت انسجامی برای مقابله و نابودی اسرائیل باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: هفته دفاع مقدس را به رزمندگان، آزادگان و جانبازان و ایثارگران و خانواده های معظم شهدا را تبریک می گویم.

وی همچنین خطاب به وزیر راه بیان داشت: رسیدگی به وضعیت راه های مواصلاتی در گیلان به ویژه رشت و خمام که در جلسه رأی اعتماد در خصوص آن با شما صحبت شد از جمله جاده سراوان- سیاهکل، خمام-خشکبیجار، رشت-سنگر، سراوان-فومن، رشت-پلیس راه- امامزاده هاشم(ع) و بسیاری از راه های دیگر نیازمند توجه وزارت راه است. با توجه به اینکه جمعیت ثابت و شناور در منطقه، چند برابر است امیدواریم توجه جدی داشته باشید.

احمدی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی عنوان کرد: در فصل برداشت برنج، قیمت جو و برنج هنوز در شمال کشور مشخص نیست. شنیده شده بود قرار است اداره کل تعاونی روستایی، برنج کشاورزان را خریداری کند اما همچنان برنج روی دست کشاورزان مانده است.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان خطاب به وزیر کشور با اشاره به معضل پسماند زباله سراوان بیان داشت: سال ها است 17 شهرستان زباله خود را در منطقه سراوان دفع می کنند و هنوز هم متأسفانه این موضوع تحقق نیافته است که امیدواریم در این خصوص همت شود تا مشکلات سراوان حل شود.

نماینده مردم رشت در پایان خطاب به وزیر نیرو بیان داشت: دو رودخانه بزرگ در منطقه وجود دارد که به عنوان آلوده ترین رودخانه های جهان نامیده می شود لذا باید توجه جدی شود تا مشکلات فاضلاب هرچه سریع تر به پایان برسد./

پایان پیام

  • کد خبر : 383558
کلمات کلیدی
فائزه ظهیری
خبرنگار

فائزه ظهیری

آخرین اخبار