خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/29 - 12:19
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
رشیدی کوچی در تذکر شفاهی:

وزیر جهاد کشاورزی هر چه سریعتر طلب گندمکاران را پرداخت کند

نماینده مردم مرودشت در مجلس از دولت خواست تا نسبت به طلب گندمکاران در اسرع وقت اقدام کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،  جلال رشیدی کوچی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی گویا خوششان می آید که کشاورزان را اذیت کنند! شما در نهایت باید پول گندمکاران را پرداخت کنید، چرا در حال حاضر این اقدام را انجام نمی دهید؟



وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمودند هر کسی مردم را ناامید کند در پازل دشمن بازی می کند، اما شما با بی توجهی نسبت به این موضوع مردم را ناامید می کنید؛ وزیر جهاد کشاورزی نیز باید بداند به هیچ وجه از تیغ استیضاح در امان نخواهند بود.



نماینده مردم مرودشت در مجلس یازدهم افزود: بسیار ضروری است که موضوع حذف تاثیر معدل در کنکور در دستور کار هفتگی مجلس قرار گیرد و اگر شورای نگهبان می خواست به این موضوع توجه کند طی سه چهار ماه گذشته آن را اصلاح می کرد، بنابراین ضروری است این موضوع در صحن مورد بررسی قرار گیرد.



عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس با اشاره به اینکه طرح ساماندهی کارکنان دولت در دستور کار هفته جاری صحن قرار دارد، گفت: امیدواریم تمامی نمایندگان به این موضوع رأی مثبت دهند تا بساط شرکت های زورگو و ظالم برچیده شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 367023
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار