خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/01/20 - 12:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ایری در تذکر شفاهی:

وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه بحران آب در سطح استان گلستان را برطرف کنند

نماینده مردم کردکوی در مجلس خواستار رفع بحران آب در استان گلستان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، عبدالجلال ایری در نشست علنی امروز (دوشنبه 20 فرودین ) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: متأسفانه به دلیل عدم هماهنگی این دو مسئول کشوری ما شاهد بحران آب در سطح استان گلستان به ویژه شهرستان‌های کردکوی، بندرگز وگمیشان  هستیم.

نماینده مردم کردکوی، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: 4 سال است که مطالبه خرید آب از طریق وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه را داریم اما متأسفانه این دو مسئول این موضوع را به هم پاسکاری می‌کنند.

وی تأکید کرد: تقاضا داریم به فوریت این موضوع برطرف شود، قرار نیست مردم تاوان عدم هماهنگی سازمان برنامه و بودجه و وزارت نیرو را متحمل شوند لذا قرار است ما برای مردم کار کنیم نه اینکه مشکلات پیرامون عدم هماهنگی مدیریتی را دامنگیر مسائل مردم کنیم.

ایری تصریح کرد: همچنین متأسفانه در سطح استان هم به دلیل مدیریت ناکارآمد در توزیع آب و گزارشات کذبی که به کشور ارائه می‌شود ما شاهد عدم بهره‌برداری مردم از اتفاقات و جریاناتی هستیم که می‌تواند به بهترین شکل ممکن در سطح کشور و تأمین آب رخ دهد که باید به این موضوع هم به درستی رسیدگی شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 376964
کلمات کلیدی
سعید ابراهیمی
خبرنگار

سعید ابراهیمی