خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 12:49
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
جعفری آذر در تذکر شفاهی:

وزارت آموزش و پروش برنامه کاملی برای صبحانه و تغذیه دانش آموزان تهیه کند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو، گفت: بخشی از بیماری دانش آموزان حاصل سوء تغذیه است، وزارت آموزش و پرورش برنامه کاملی برای صبحانه دانش آموزان و تغذیه آنها پیش بینی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی جعفری آذر در نشست علنی امروز (یکشنبه، 10 تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خود ضمن تشکر از مردم برای حضور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ، گفت بند اول اصل سوم قانون اساسی به ایجاد فضای رشد فضائل اخلاقی اشاره دارد. وجود مدارس متنوع مغایر اصل ۳ قانون اساسی است و باعث شده مدارس دولتی رها شوند همچنین به ترافیک شهرها منجر شده و هزینه خانواده را افزایش داده است .فکری برای این مدارس که عدالت را زیر سوال برده کنید.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه داد: اخذ کمک هزینه مدارس سامان داده شود زیرا هر ساله والدین دانش آموزان با این نگرانی مواجه می‌شوند. سامانه ای ایجاد شود تا نظارت بر این کمک هزینه‌ها صورت بگیرد. همچنین دستور دهید تا فوق العاده رتبه‌بندی به صورت کامل پرداخت شود.

این نماینده مردم خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: معاون شما مطرح کرده است که یک سوم از دانش آموزان با بیماری مواجه هستند، بخشی از این بیماری حاصل سو تغذیه است، برنامه کاملی برای صبحانه دانش آموزان و تغذیه آنها پیش بینی شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 380119
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار