خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/16 - 12:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
محمودی در تذکر شفاهی:

هیأت دولت برای اصفهان استاندار تعیین کرده یا بخشدار بخش مرکزی

نماینده مردم شهرضا در مجلس گفت: هیأت دولت برای اصفهان استاندار تعیین کرده یا بخشدار بخش مرکزی.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سمیه محمودی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 16 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از مردم و هیئات مذهبی برای برگزاری باشکوه مراسم محرم گفت: این نشان می‌دهد اگر هر کاری به مردم سپرده شود با کیفیت تمام انجام خواهد شد.



نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس خطاب به هیأت دولت عنوان کرد: آیا شما در اصفهان استاندار منصوب کرده‌اید یا بخشدار بخش مرکزی اصفهان؟ 4 ماه است مجوز انتقال آب شرب شهرضا علیرغم صدور مجوزهای لازم به دلیل لجبازی استاندار بی‌نتیجه مانده و مردم فهیم شهرضا آب شرب با EC بالغ بر 3500 مصرف می‌کنند.



وی افزود: منطقه ویژه اقتصاد شهرضا با وجود تصویب در هیأت دولت در سال 1401، به دلیل رفتارهای غیرمنطقی و شهرستان‌ستیزی بدون اقدام رها شده و این نشان‌دهنده تعارف بیش از حد مجلس با برخی از وزرا است.



محمودی ادامه داد: متأسفانه از تریبون‌های شهرستان‌ها نیز برای دفاع از حقوق به حق مردم صدایی بلند نمی‌شود، جناب آقای رئیس جمهور تورم و فشار اقتصادی بیش از پیش بر دوش مردم است و می‌طلبد تصمیمات سخت برای رفاه و معیشت مردم اتخاذ شود.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: میزان حقوق بازنشستگان، نیروهای مسلح و کارگران متناسب با تورم نیست و این مسئله نیازمند تجدیدنظر است. کارخانه‌داران دنبال کارگر هستند و کارگران دنبال کار و این مسئله به این دلیل است که توازنی بین حقوق اداره کار و هزینه‌های زندگی وجود ندارد، اگر اقدامی نشود مشاغل کاذب شکل می‌گیرد و همین مشاغل کاذب اقتصاد کشور را دچار مشکل می‌کند.



وی خطاب به وزیر اقتصاد نیز بیان کرد: قرار بود مالیات از کسانی که فرار مالیاتی دارند گرفته شود ولی اکنون فشار بر کسبه است./




پایان پیام


  • کد خبر : 366147
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار