خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/22 - 12:30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
نجابت در تذکر شفاهی:

منابع ارزی سفرهای خارجی نباید از جیب دولت و ملت باشد

نماینده مردم شیراز در مجلس در تذکر به بانک مرکزی و سیاست‌گذاران اقتصادی دولت در خصوص تخصیص ارز برای مسافران در سفرهای خارجی گفت: مشکلی با سفر رفتن هیچ کس نداریم اما این سفرها نباید از جیب دولت و ملت اتفاق بیفتد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، روح الله نجابت در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 22 اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خود ضمن تشکر از مردم شیراز و زرقان به عنوان منتخب ایشان در مجلس دوازدهم گفت: همشهری‌های بنده بدون توجه به باز‌ی‌های سیاسی بر بنده منت گذاشتند و با یک مشارکت قابل توجه پای صندوق‌های رأی آمدند که وظیفه خود می‌دانم از این تریبون از آنها تقدیر و تشکر کنم.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس ادامه داد: همچنین لازم است از ملت شریف ایران که در انتخابات 11 اسفند ماه با شجاعت پای صندوق‌های رأی آمدند و در یک انتخابات سالم و سلامت رأی دادند، صمیمانه تشکر کنم.

وی افزود: البته گزارش‌های مستندی از محدود حوزه‌های انتخابیه مبنی بر بروز بعضی از اشکالات رسیده است که از مسئولین امر در اجرا و نظارت که تمام تلاششان بر سلامت انتخابات بود، خواهش می‌کنم توجه کنند و تخلفاتی که به صورت مستند گزارش می‌شود را بررسی کنند. اتفاقاً این امر موجب افزایش اعتماد مردم به صندوق‌های رأی می‌شود.

نجابت در تذکر به بانک مرکزی و سیاست‌گذاران اقتصادی دولت گفت: برای بنده سوال است پرداخت ارزی که برای مسافران در سفرهای خارج از کشور مطرح شده جهت مسافرت داده می‌شود یا اتفاقی افتاده که برخی ترغیب شوند برای گرفتن ارز مسافرت کنند؟ تقاضا دارم در شرایطی که کشور با جنگ اقتصادی درگیر است استدلال نکنید مجموع این عددها، عددی نیست؛ اتفاقاً تأثیر روانی که روی قاطبه مردم و موکلین ما می‌گذارد این انتظار از ما را شکل می‌دهد که توزیع این ارزها عادلانه باشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: ما هیچ مشکلی با سفر رفتن هیچ کس نداریم اما این سفرها نباید با جیب دولت و ملت اتفاق بیفتد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376501
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

تصاویر