خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/22 - 11:41
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
مقصودی در تذکر شفاهی:

مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص کنکور غیرعادلانه و ظلم به فرزندان محروم کشور است

نماینده مردم بروجرد در مجلس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با کنکور را غیرعادلانه، غیرمنصفانه و ظلم به فرزندان محروم و مظلوم کشور دانست و گفت: این مصوبه موجب رانت و ظلم می‌شود چرا که زیرساخت‌ها در همه استان‌ها فراهم نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 22 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی عنوان کرد: مسیر اراک به بروجرد در آزادراه شهید بروجردی مغفول مانده است. شهر 400 هزار نفری بروجرد بن‌بست شده و این مسئله از عجایب است.



نماینده مردم بروجرد در مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بارها و بارها در این رابطه به شما تذکر داده شده است، تصریح کرد: متأسفانه در این زمینه  کاری صورت نگرفته و همچنان این راه بسته است.



وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش شهر فرزانگان و استعدادهای درخشان بازیچه عده‌ای سیاست‌زده و قانون‌گریز مورد استفاده انتخاباتی قرار گرفته است به طوری که مدیران خوش نام و باسواد و نمونه مورد تهدید و تخریب قرار می‌گیرند که یا استعفا دهند یا لغو ابلاغ شوند. آیا اینگونه نیست که در آستانه انتخابات نیروهای آموزش و پرورش برای انتخابات در نظر می‌گیرید.



مقصودی ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش گویا از مسیر ارتقاء این نهاد مقدس فاصله گرفته‌اید، به گوش باشید و بدانید همه ما در مقابل این نهاد مقدس مسئول هستیم.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر بهداشت گفت: زیرساخت‌های بهداشت و درمان در بروجرد در شأن مردم شهرستان نبوده، دانشگاه علوم پزشکی حق مسلم مردم بروجرد است.



وی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در رابطه با کنکور را غیرعادلانه، غیرمنصفانه و ظلم بر فرزندان محروم و مظلوم کشور دانست و گفت: این مصوبه موجب رانت و ظلم می‌شود چرا که زیرساخت‌ها در همه استان‌ها فراهم نشده است.



مقصودی خطاب به وزیر کشور نیز یادآور شد: قیری که در اختیار شهرداری‌ها است برای فراهم شدن آسایش مردم بوده نه ایجاد رانت، سوء استفاده و تبلیغات نمایندگان. این مسئله ظلم است و موجب فراهم شدن فضای نابرابر انتخاباتی می‌شود، اینگونه رفتارها از نظر مردم منحوس است چرا که با ابزار مردم و دولت نباید برای یک باند خاص تبلیغ انجام داد./




پایان پیام


  • کد خبر : 366482
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار