خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/29 - 12:34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
کرد در تذکر شفاهی:

مشکل تامین آب شرب شهرستان خاش پس از 15 سال رفع نشده است

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس خطاب به وزیر نیرو گفت: چرا مشکل آب شرب شهرستان خاش پس از 15 سال رفع نمی‌شود و به صورت قطره چکانی به این پروژه اعتبار می‌دهید و در حوزه انتخابیه من در اوج گرما برق قطع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی کرد در نشست علنی امروز (سه شنبه، 29 خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به مخبر به عنوان رئیس دولت، گفت چرا وزیران کابینه دولت بدون هماهنگی و اطلاع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان و بدون هدف و برنامه به این استان سفر می‌کنند این خود نشان گر بی توجهی نمایندگان و مجلس است. مجددا تکرار نشود.

نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، ادامه داد: دفترچه انتخاب رشته فرهنگیان عدالت در جذب نیروی انسانی ماندگار لحاظ نشده است. چرا رتبه بندی معلمان با دقت و مطابق حق اعمال نشود. چرا 6 هزار و 215 معلم خرید خدمت در استان سیستان و بلوچستان برای تغییر وضعیت بلاتکلیف هستند، در اسرع وقت اقدام کنید.

وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: چرا مشکل آب شرب شهرستان خاش پس از 15 سال رفع نمی‌شود و به صورت قطره چکانی به این پروژه اعتبار می‌دهید و در حوزه انتخابیه من در اوج گرما برق قطع می‌شود.

کرد خطاب به وزیر کشور، عنوان کرد: چرا در مرز رسمی میرجاوه برنامه درست برای واردات و صادرات اجرا نمی‌شود./

پایان پیام

  • کد خبر : 379711
کلمات کلیدی
محسن خزایی
خبرنگار

محسن خزایی

آخرین اخبار