خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 12:35
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بیاتی در تذکری:

مسئولان به مشکلات معیشتی مردم رسیدگی کنند/وزارت ورزش برنامه ای برای جوانان ندارد

نماینده مردم تفرش در مجلس طی تذکری به رئیس جمهور، گفت: برخی از مجریان شما ناکارآمد هستند، موجب نارضایتی مردم شده و مشکلات معیشتی برای آن ها به همراه داشته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، ولی الله بیاتی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 15 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری ضمن قدردانی از حضور مردم پای صندوق های رأی گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر آفرید، از حضور آن ها تشکر و قدردانی دارم به ویژه از مردم حوزه انتخابیه خود؛ مردم با حضور خود پای صندوق های رأی حماسه ای دیگر آفریدند و مسئولان را مدیون خود کردند.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از مجریان برگزاری انتخابات از شورای نگهبان، فرمانداران، استانداران و ... صمیمانه تشکر و قدردانی دارم.

وی در تذکری به رئیس جمهور عنوان کرد: مردم یکپارچه به ندای رهبری لبیک گفتند و پای صندوق های رأی حضور یافتند، آقای رئیس جمهور، برخی از مجریان شما ناکارآمد هستند، موجب نارضایتی مردم شده و مشکلات معیشتی برای آن ها به همراه داشته اند. توصیه می شود مدیران با مردم ارتباط بیشتری داشته باشند تا مشکلات آن ها رفع شود.

بیاتی در تذکری به وزارت ورزش و جوانان، گفت: وزارت ورزش و جوانان برنامه ای برای ورزش و جوانان ندارد، در حوزه انتخابیه به شدت با مشکلات ورزشی و مسائل مربوط به جوانان روبرو  هستیم.

وی همچنین ادامه داد: بسیاری از خانواده ها از عدم اشتغال جوانان گلایه دارند، در حوزه انتخابیه اینجانب این مشکل بسیار زیاد است، درخواست داریم دولت راهکاری برای آن ارائه دهد./

پایان پیام

  • کد خبر : 376199
کلمات کلیدی
محبوبه اشرفی پیمان
خبرنگار

محبوبه اشرفی پیمان