خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/21 - 12:32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
ارکانی در تذکر شفاهی؛

مسئولان باید درک درستی از تورم و فشار معیشتی به مردم داشته باشند

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس گفت: مسئولان اگر می توانستند چند ماه با حقوق 10 میلیونی اقشار زندگی کنند درک واقعی تری از تورم، گرانی و فشار معیشتی و شرمندگی در برابر خانواده داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، احسان ارکانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 21 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به دولت، گفت: به دولت تذکر می دهم برای توجه بیشتر به وضعیت معیشتی مردم به ویژه بازنشستگان، کارمندان، اصناف و روستائیان؛ مسئولان اگر می توانستند چند ماه با حقوق 10 میلیونی اقشار زندگی کنند درک واقعی تری از تورم، گرانی و فشار معیشتی و شرمندگی در برابر خانواده داشتند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از مردم نجیب و عزیز حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه و زبرخان که بنده توفیق خدمتگزاری و نمایندگی آن ها را در 4 سال گذشته داشتم تشکر می کنم و هر کجا که باشم خود را فرزند خدمتگزار نیشابور بزرگ می دانم.

وی ادامه داد: اگرچه تلاش نموده ام اقدامات اساسی که سال ها بر زمین مانده بود نظیر ایجاد شهرستان های جدید، ایجاد دانشگاه علوم پزشکی و افزایش مساحت و محدوده شهری را به نتیجه برسانم. لیکن جایگاه تاریخی نیشابور کهن و بزرگ با وضعیت موجود فاصله دارد.

ارکانی خاطرنشان کرد: از حضور مردم در انتخابات 11 اسفند تشکر می کنم و همچنین به 2 نماینده عزیز و منتخب مردم تبریک گفته و از مردم عزیز خداحافظی و طلب حلالیت دارم. در بیابان گر به شوق کعبه خواهی زد قدم/ سرزنش ها گر کند خار مغیلان غم مخور./

پایان پیام

  • کد خبر : 376429
کلمات کلیدی
مهدی سعدی آرانی
خبرنگار

مهدی سعدی آرانی