خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/05/03 - 10:53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
بامری در صحن علنی مجلس؛

مرکز پژوهش ها شرایط تصویب قوانین دارای ضمانت اجرایی در مجلس را فراهم کند

نماینده مردم ایرانشهر در ملجس با اشاره به اینکه مرکز پژوهش های مجلس قطعا بازوی قدرتمند مجلس و چشم بینای علمی برای تصمیمات متقن در مجلس است از این مرکز خواست تا شرایط تصویب قوانین دارای ضمانت اجرایی در مجلس را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، رحمدل بامری در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 3 مردادماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش رئیس مرکز پژوهش های مجلس، گفت: مرکز پژوهش های مجلس قطعا بازوی قدرتمند مجلس و چشم بینای علمی برای تصمیمات متقن در مجلس است.

نماینده مردم لگان، ایرانشهر، سرباز و فنوج در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از رئیس مرکز پژوهش ها ادامه داد: انتظار داریم در آینده با توجه به استفاده از ظرفیت جامع نخبگانی نمایندگان و برگزاری دوره آموزشی تنقیح قوانین و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مجلس قوانینی مصوب کند که ضمانت اجرایی داشته باشد، مرکز پژوهش ها شرایط تحقق آن را فراهم کند.

وی در ادامه در تذکری پیرامون وضعیت حوزه آموزش حوزه انتخابیه خود، تصریح کرد: حوزه ایرانشهر بزرگترین حوزه انتخابیه کشور و شهر میزبان ولایت با مشکلات متعددی در حوزه آموزش مواجه است کما اینکه نیروهای خرید خدمات که سال ها نقش آفرینی کردند سرنوشت شان در ابهام است و به رغم قول دولت و وزیر آموزش و پرورش هنوز تعیین تکلیف نشده اند.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: بارها در مورد نحوه جذب دانشگاه فرهنگیان گفتیم چرا که در این زمینه به منطقه ما ظلم می شود و در حالی که فرزندان باهوش این خطه در آزمون شرکت کردند اما جذب نمی شوند بنابراین مسئولان مربوطه روز قیامت باید در این زمینه پاسخگو باشند.

وی افزود: لازم است وزیر آموزش و پرورش در روزهای پایانی خود حداقل آبرویش را بخرد و با رفع این مشکل آینده خود را تضمین کند./

پایان پیام

 

  • کد خبر : 380932
کلمات کلیدی
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار