خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 11:44
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
سرویس : صحن
حسن‌پور در نطق میان‌دستور؛

مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند حال نوبت مسئولین و جریانات سیاسی است

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی خطاب به جریانات سیاسی کشور گفت: مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند، حال نوبت مسئولین و جریانات سیاسی است که اختلافات را کنار گذاشته و با شور و نشاط هرچه بیشتر حداکثر تلاش خود را معطوف به خدمت‌گذاری به مردم و باز کردن گره‌های کور به‌ویژه در بخش اقتصادی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، در نشست علنی امروز (سه شنبه، 15 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در ابتدای نطق میان دستور خود ضمن تشکر از ملت سرافراز ایران که در انتخابات روز 11 اسفند حماسه‌ آفریدند، عنوان کرد: هدایت‌ها و رهنمودهای حکیم انقلاب؛ رهبر فرزانه حضر آیت‌الله خامنه‌ای روشنگر راه شد و مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی به پای صندوق‌های رای آمدند و با هر برگ آرایی که به صندوق رای انداختند، تیری به چشم دشمنان قسم‌خورده ایران و انقلاب زدند.

وی در ادامه از دست‌اندارکاران برگزاری انتخابات، وزارت کشور، شورای نگهبان، هیات‌های اجرایی، نظارت، نیروهای امنیتی، نظامی و انتظامی و همه کسانی که خود را کاندیدای نمایندگی مجلس کردند و با حضور خود به شور و گرمای صحنه انتخابات کمک کردند هم تشکر کرد و گفت: این انتخابات در فضایی ویژه برگزار شد. در فضایی که دشمنان از ماه‌ها قبل با حجم تبلیغات گسترده بر طبل ایجاد یاس و ناامیدی کوبیدند تا مردم را از آمدن به پای صندوق‌های رای منصرف کنند، اما مردم هوشمند و بصیر با حضورشان همه تبلیغات را خنثی کردند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس یازدهم در ادامه از مردم این دو شهرستان به واسطه کوتاهی‌ها و کم‌کاری‌هایی که در طول چهار دوره نمایندگی در حق آن‌ها روا داشته و هزاران کار ناتمام مانده در این شهرستان عذرخواهی و برای نماینده منتخب جدید این حوزه انتخابیه آرزوی موفقیت کرد.

حسن‌پور در ادامه تاکید کرد: درخواستم از رئیس جمهور، معاونین و وزرا و همه مردان دولت این است که به اصلی‌ترین سرمایه دیار کریمان که نیروهای مومن، متخصص، متعهد و وفادار به انقلاب و نظام و رهبری  هستند و  ثابت کردند وفادار به مکتب حاج قاسم سلیمانی‌اند، توجه کنند و امید است حداکثر استفاده از این نیروها به ویژه آقایان پورابراهیمی و زاهدی، دو نماینده حال مردم کرمان و راور در مجلس حداکثر استفاده را کنند.

وی ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای دیگر نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس دوازدهم، خطاب به مردم شهرها، شهرستان‌ها و روستاهای حوزه انتخابیه خود در مجلس دوازدهم، گفت: بدانید بر عهدی که با شما بستم، وفادار خواهم بود و امید است امانتدار خوبی باشم. با خود و خدای خود عهد بستم به تمام تعهدات خود از جمله پیگیری تقسیمات کشوری، راه‌های حوزه انتخابیه، اشتغال که اصلی‌ترین درخواست شما مردم و بحث مسکن که به عنوان گرهی مشکل‌ساز در کرمان است، بحث گردشگری، بحث صنعت و شهرک‌های صنعتی، معدن و در یک جمله هزار درخواست به جا و به حق مردم شهرستان‌های کرمان و راور پایبند و پیگیر همه مسائل و مشکلات شما از ریز و درشت باشم.

حسن‌پور افزود: بدانید از هم‌اکنون کار را با جدیت شروع کردم و امیدوارم در پایان چهار سال مجلس دوازدهم بتوانم به اعتماد شما مردم پاسخی قانع‌کننده بدهم و به تمام آنچه در ایام انتخابات تعهد داده‌ام پایبند باشم.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس یازدهم در ادامه خطاب به جریانات سیاسی کشور گفت: مردم نقش خود در انتخابات را خوب ایفا کردند؛ حال نوبت مسئولین و جریانات سیاسی است که اختلافات را کنار گذاشته و در مجلس دوازدهم با هر ترکیبی که خواهد داشت، با شور و نشاط هرچه بیشتر حداکثر تلاش خود را معطوف به خدمت‌گذاری به مردم و باز کردن گره‌های کور به‌ویژه در بخش اقتصادی، معیشت مردم، رونق اقتصادی، اشتغال جوانان و مسکن و هزاران کار به جای مانده در کشور کنند تا پاسخی درخور به این همه اعتماد، صداقت، ایثار، گذشت، فداکاری و پایبندی به نظام و انقلاب و شهدا باشد.

حسن‌پور در پایان خطاب به مردم استان کرمان، گفت: به 9 نفر منتخبین شما در انتخابات11 اسفند تبریک می‌گویم و عهد می‌بندیم که اختلافات را کنار گذاشته و در جهت رضای خداوند و شما مردم که همان رضای خداوند است از هیچ کوششی برای توسعه، پیشرفت، عمران و آبادی دیار کریمان دریغ نکنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 376190
کلمات کلیدی
میرشکاری مطهره
خبرنگار

میرشکاری مطهره

آخرین اخبار