خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/05/02 - 12:12
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
مالکی در تذکر شفاهی:

مردم شیعه و سنی و علمای سیستان و بلوچستان حملات ترویستی را محکوم می کنند

نماینده مردم زاهدان با اشاره به شهادت 4 نفر از کارکنان نیروی انتظامی به دست ترویست ها و اشرار، گفت: مردم استان اعم از شیعه و سنی، علمای بزرگوار از اینگونه حملات تروریستی به محافظان امنیت برائت جسته و انزجار خود را اعلام کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، فداحسین مالکی در جلسه علنی امروز (دوشنبه 2 مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی  در تذکر شفاهی خود ضمن تسلیت شهادت 4 تن از کارکنان نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان خطاب به وزیر کشور گفت: مردم استان سیستان و بلوچستان همیشه زینتبخش وحدت و همدلی در کشور بوده اند، اما تحرکات اخیر مسلحانه، امنیت استان و کشور را هدف قرار داده است.



نماینده مردم زاهدان در مجلس یازدهم ادامه داد: مردم استان اعم از شیعه و سنی، علمای بزرگوار از اینگونه حملات تروریستی به محافظان امنیت برائت جسته و انزجار خود را اعلام کرده اند. از وزیر کشور انتظار می رود فضای کلی استان با رفع کدورت ها تلطیف شود. کار سختی هم نیست. بنده نیز این آمادگی را دارم که با کوله باری از تجربه با استفاده از تجربیات گذشته، فضا را به سمتی جهت دهیم تا ضمن رفع کدورت، همدلی در استان ایجاد شده تا از این بن بست خارج شود./



پایان پیام

  • کد خبر : 365614
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار