خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/12/15 - 12:24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : صحن
فلاحی در تذکر شفاهی:

مردم ایلام اجازه ندارند زخم واپس‌گرایی و بازگشت به عقب بر پیکر استانشان بنشیند

نماینده مردم ایلام در مجلس گفت: سلام بر اهالی قبیله بزرگ ایلام که علیرغم اینکه زخمی اقتصاد و معیشت هستند اما اجازه ندادند زخم واپس‌گرایی و بازگشت به عقب بر پیکر استانشان بنشیند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، سارا فلاحی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 15 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بزرگی و عظمت یک سرزمین به وسعت خاک آن نیست، بلکه به واسطه اخلاق و والایی منش و طبع اهالی آن است. بنده به عنوان یک ایلامی افتخار می‌کنم که ایلام قطعه‌ای درخشان از خاک زرخیز ایران زمین است.

نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول ، چوار، سیروان، ملکشاهی و مهران در مجلس ادامه داد: سلام بر سه هزار سال تاریخ و سه هزار شهید گلگون کفن ایلام، سلام بر مردم حوزه انتخابیه‌ام و سلام بر همه کسانی که ایلام را دوست دارند، سلام بر شهدای فوتبال 65، سلام بر اهالی قبیله بزرگ ایلام که با افق‌های دور نسبت دارند و آنقدر داشته و ثروت دارند که چشم طمع‌شان به ثروت‌ها و داشته‌ها و جغرافیا و تاریخ دیگران ندارند.

وی اضافه کرد: سلام بر اهالی قبیله بزرگ ایلام که علیرغم اینکه زخمی اقتصاد و معیشت هستند اما اجازه ندادند زخم واپس‌گرایی و بازگشت به عقب بر پیکر استانشان بنشیند. سلام بر جوانان، بزرگان، زنان و نخبگان استانم که سرنوشت خود را رقم زدند و ثابت کرده‌اند که به جای آن که زنان را در پستوهای سنت‌های غلط گرفتار سازند، آنها را به مهم‌ترین مرکز تصمیم‌سازی کشور می‌فرستند تا برای ملت ایران تصمیم بگیرند./

پایان پیام

  • کد خبر : 376198
کلمات کلیدی
فاطمه ضرغامی
خبرنگار

فاطمه ضرغامی