خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/04/10 - 10:08
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
سرویس : صحن
بدری در اخطاری؛

مدارس هیأت امنایی عدالت آموزشی را به مخاطره انداخته است

نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مدارس خاص و به ویژه مدارس هیأت امنایی همه امکانات را به خود اختصاص داده‌اند و در بی‌عدالتی رقابت خاصی ایجاد شده و این مدارس عدالت آموزشی را به مخاطره انداخته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ‌ملت، صدیف بدری در نشست علنی امروز (یکشنبه 10تیرماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری ناظر بر اصول 3 و 9 قانون اساسی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: تحصیل رایگان و عدالت آموزشی و رفع تبعیض از مسائل مهم قانونی است البته می‌پذیریم با توجه به شرایط امروز کشور تحقق تحصیل رایگان دور از دسترس است اما رفع تبعیض باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم اردبیل و نمین و نیر در مجلس ادامه داد: مدارس خاص و به ویژه مدارس هیأت امنایی همه امکانات را به خود اختصاص داده‌اند و در بی‌عدالتی رقابت خاصی ایجاد شده و این مدارس عدالت آموزشی را به مخاطره انداخته است و همچنین برخی از بانک‌ها نیز مدرسه‌داری می‌کنند.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی فرهنگیان تصریح کرد: پرداخت مطالبات به حق فرهنگیان و معوقات آنها موضوعی است که باید مورد توجه آموزش و پرورش قرار گیرد و این انتظار می‌رود تا این مهم هرچه سریعتر اجرا شوند./

پایان پیام

  • کد خبر : 380076
کلمات کلیدی
صادق حسینی توسل
خبرنگار

صادق حسینی توسل

آخرین اخبار